Pai, draga domnule, daca e nunta, nunta sa fie pana-n ultimul ceas … Dupa petrecerile lumesti date pe scenele electorale ale Moldovei, partidul de guvernamant asezoneaza campania cu diverse ghidusii provinciale, dar si cu spectacole profesioniste pe Brodway-ul de la centru, unde rezultatele si succesul nu ar trebui sa se lase asteptate. Lumescul PSD a inclus hotline si dansuri in grup, intr-o piesa de teatru prost jucata. Si ca sa nu dea prost la opinia publica, cei din rolurile principale si-au angajat o figuratie destul de numeroasa, care sa le tina isonul. Simtind ca unele fasii de pamant le cam fug de sub picioare, candidatii partidului rozelor au gandit o strategie de revigorare cu care sa sparga gura targului, prin noutatea ideii si mai ales prin agresivitatea ei in randul electoratului. Vrand-nevrand, pe unde se duc, bucurestenii care au navigat cu marinarul Basescu in marea calatorie timp de 4 ani sunt impregnati cu parfum de trandafiri, comercializat prin toate gurile de metrou de catre toti oropsitii de soarta, huliti si ignorati de catre oricine. Ideea de cantaret ambulant a venit de la organizatia de tineret a partidului, deschisa catre tehnici neconventionale si obisnuita cu cantari sub clar de luna, pe malul Dambovitei. Totusi, nici unul dintre initiatori nu realizeaza ca ideea de a baga pe gatul poporului versuri electorale, de preamarire a partidului, pentru a-i asigura popularitate si monopolul pe gandurile relaxate ale celor care tranziteaza capitala la ceas de zi sau de seara, seamana izbitor cu propaganda de partid care se facea in vremurile de trista amintire. Cu cantec a inceput campania, cu cantec se va termina, avand in vedere ca muzicantii si taraful de ocazie vor infrunta indiferenta trecatorilor si rusinea pana in ultima zi de campanie.