Nevoia de comunicare a dus la disperare ieri jde mii de abonati Connex. Probleme la Bucuresti, Calarasi, Constanta… Tehnologia de varf a avut un hop taman cand unii isi imaginau ca nu mai sunt chiar atat de ascultati de serviciile secrete, de pesedistii care inca ignora ca nu mai sunt la putere… Sau poate ca "imbolnavirea” subita, care a indicat ieri "retea ocupata” in Connex, se traduce prin schimbarea macazului. Se schimba urechile inrosite de atata curiozitate nerusinata, care se declanseaza nu numai la auzul cuvintelor-cheie gen "droguri”, "crima” sau sistemul de ascultare… La o adica, problemele Connex-ului pot naste o sumedenie de speculatii, nu? Asta mai ales in conditiile in care, la celalalt capat al "firului”, acolo unde se presupune ca dai de o persoana amabila, capabila sa ofere informatii pertinente in legatura cu situatia mentionata, dai peste o plictisita sau un badaran, iritati de mult prea multe apeluri preluate. Ei, frate, poate daca imbecilutii care mai au si tupeul tembel de a se prezenta ca fiind lucratori ai "Serviciului Relatii cu Clientii”, ar fi lucrat la un 89..89..89… poate ca si-ar fi ajustat, corespunzator, tonul vocii. Pana la urma, angajatii Connex nu sunt obligati sa caute in coarnele clientului, dar nici sa-l lase perplex din cauza nesimtirii cu care a fost tratat. Asta in conditiile in care prestatiile Connex nu-s nici moca si nici perfecte. La o adica, din cand in cand, cu acordul/colaborare Connex - de ce sa ne ascundem dupa degete - avem parte de ecou (care se stie) sau, daca ai un prieten bun la aceeasi firma mentionata, poti afla lista apelurilor efectuate de una bucata gagica pe care ai pus ochii sau cine stie ce pui de smecher… Totul e posibil, asta in conditiile unei "confidentialitati” pe care cica o garanteaza Connex! Confidentialitate pentru unii, distractie pentru altii si tot asa… Connexul suferintelor noastre de ieri mai are o sansa azi: sa-si ceara scuze - pentru pacatele mai vechi… atata vreme cat le-am inghitit, nici nu mai conteaza - macar pentru toparlanii de la Departamentul Relatii cu Clientii, care nu au fost in stare sa lege doua vorbe coerente si amabile pentru a explica bruiajul.