Un comunicat de presa de la www.iab.net arata ca incasarile din publicitatea online sunt in crestere puternica fata de anul trecut, inregistrandu-se un record in primul trimestru al 2005, in acest trimestru fiind cele mai mari volume de publicitate din ultimele 9 trimestre consecutive.

Masuratoarea volumelor s-a facut de catre Internet Advertising Bureau impreuna cu PricewaterhouseCoopers in cadrul raportului trimestrial pe industrie pe care cele doua organizatii il fac, in total suma vehiculata fiind de 2,8 miliarde USD, cu 26% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut.

Aceste masuratori sunt de mare acuratete, deoarece datele sunt primite direct de la cei mai mari si mai relevanti vendori de publicitate online din lume, metodologia imbunatatindu-se continuu de la primele masuratori ce dateaza inca din 1996.

Cresterea este spectaculoasa mai ales daca se tine seama ca in ultimii doi ani volumele nu au inregistrat perioade de declin, oficialii IAB si PWC apreciind ca in acest fel publicitatea online demonstreaza clar aportul pe care publicitatea online il are in mixul de media la nivel mondial.