P538 Barchetta, o masina inspirata de proiectul P538S din 1966 al lui Giotto Bizzarini, va fi prezentata luna viitoare publicului larg. Bizzarini, un nume de legenda în lumea automobilelor sport, si-a adus contributii majore la fabricarea unora dintre cele mai sexy, mai rapide si mai dorite masini din toate timpurileGiotto Bizzarini a lucrat timp de cinci ani pentru Ferrari, proiectând în 1962 superbul Ferrari 250 GTO. Pentru Ferrucio Lamborghini, Bizzarini a proiectat motorul V12 de 4.0 litri, care a propulsat ulterior uluitorul Miura. Pentru propriul brand, el a proiectat si construit P538S, care era propulsat de o "uzina" Corvette, de 5.3 litri.Se astepta ca prototipul, cu motor plasat central-spate, sa fie un competitor serios în cursa de la Le Mans. Desi a intrat în raliul din 1966, a iesit dupa o jumatate de ora din cursa, iar în 1967, motorul a refuzat sa porneasca. De-a lungul timpului, au fost construite numai câteva unitati.Cea mai recenta interpretare a prototipului, P538 Barchetta, se bucura de un design unic si atractiv. Are un look modern, dar se si aseamana foarte mult cu stramosul din anii ‘60. Ca si primul prototip, modelul nou va fi propulsat de un motor Corvette, de data aceasta, fiind însa vorba de un LS7 de 7.0 litri capacitate, potrivit publicatiei on line Autoweek.hl, care ar produce 505 cai-putere pentru a "misca" masina de 1.000-1.200 de kilograme. 
Viitorul Maserati Quattroporte Quattroporte e în standurile de vânzare Maserati de aproape patru ani, însa modelul cu facelift se apropie cu pasi repezi. Noua masina, în forma de prototip, a fost vazuta pe strazi în timpul testelor si va ajunge pe piata la începutul anului viitor, potrivit www.motorauthority.com, iar modelul din 2010 va încorpora si mai multe schimbari mecanice si stilistice.Designul final va fi, probabil, similar coupe-ului Gran Turismo, în timp ce partea din spate va îngloba un spoiler redesenat si sistem de iluminare cu tehnologie LED. La capitolul tehnologie, schimbarile vor însemna, probabil, un propulsor mai puternic si eficient privind consumul de carburant, respectiv motorul V8 de 4.7l cu injectie directa, împrumutat de la Ferrari California GT. Maserati va avea de înfruntat o competitie dura pe piata sedanurilor sport-lux, având în vedere ca sunt programate în urmatorii doi ani lansarile modelelor Aston Martin Rapide si Porsche Panamera.