Cautare

122 de rezultate pentru "mioveni" (2.82 secunde)
Presedintele Traian Basescu a declarat, luni, dupa vizita la Uzina Dacia Mioveni, ca o masura pentru iesirea din criza actuala, care afecteaza si domeniul auto, ar putea fi suspendarea temporara, pe sase luni, a taxei de inmatriculare pentru masinile noi, pe modelul Germaniei.
Anterior, uzina de la Mioveni nu a produs nici in perioadele 30-31 octombrie si 13-14 noiembrie, intreruperi determinate tot de situatia dificila cu care se confrunta piata auto.
Directorul general al uzinei Dacia din Mioveni a mai precizat ca piata de automobile din Romania a scazut in luna noiembrie cu 50%, iar Dacia a vandut in aceasta perioada "putin peste 4.000 de unitati in Romania, fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar comenzile au tendinte descrescatoare".
Productia de la uzina de la Mioveni a fost intrerupta timp de doua saptamani, ca urmare a scaderii drastice a vanzarilor de masini, dar ieri uzina si-a reinceput activitatea.
Dacia Sandero Stepway este fabricata la uzina de la Mioveni. Peste 5% din materialele plastice utilizate la fabricatia modelului sunt reciclate, iar 95% din masa totala a vehiculului poate fi reciclata la sfarsitul ciclului de viata", se arata intr-un comunicat al Dacia.
Uzina de la Mioveni a fost preluata, dupa peste 30 de ani, de grupul Renault. In acelasi an a fost anuntat modelul Logan.
Presedintele Romaniei a vizitat joi uzina de la Mioveni, ocazie cu care si-a luat si o Dacia Duster. Traian Basescu a primit automobilul de culoare rosu inchis, pe care l-a achizitionat din bani proprii, el spunand de la volanul acestuia ca este o "masina care trebuie cumparata".
Procesul de dezvoltare a modelului a inceput deja, mai multi oficiali din conducerea constructorului de la Mioveni sau a grupului Renault facand declaratii in acest sens, in ultimele luni.
Un alt model care se bucura de succes pe pietele externe este SUV-ul Duster, cel mai recent model lansat de constructorul de la Mioveni.
Alaturi de uzina de la Mioveni, modelul Sandero mai este asamblat, tot sub marca Dacia, la uzina din Casablanca, in Maroc.
De asemenea, senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti si-a aratat convingerea ca aceasta ordonanta aberanta, motivata prin banii care s-ar putea scoate in aceasta perioada de criza din inchirierea sau concesionarea bazelor sportive va duce de fapt la disparitia acestor baze prin transformarea lor in tot felul de localuri care nu au nimic de-a face cu sportul.
Primii sunt parteneri traditionali si ai Dacia si au fabrici la Mioveni, Pitesti si Topoloveni. La Craiova, au optat deocamdata pentru o mica divizie in curtea Ford.
respectarea programului de investitii, de dezvoltare si de modernizare a productiei de catre Petrom OMV, la posibilitatea ca Guvernul sa activeze clauza speciala privitoare la situatiile de criza precum si analiza solicitata de comisie privitoare la situatia derularii licitatiilor pentru contractele companiei-in special cele prin care se dezafecteaza instalatiile." In inchieierea interpelarii sale, senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti i-a solicitat Prim-Ministrului sa prezinte masurile pe care le va lua pentru a preintampina inchiderea Arpechim Pitesti:
"Nu pot spune ca sunt foarte familiarizat cu ce se intampla la Mioveni, dar sunt de parere ca s-au facut pasi importanti.
Totodata se anunta ca guvernul tarii vecine intentioneaza sa implementeze si alte masuri pentru a stopa cresterea preturilor la combustibili." In inchieierea intrebarii sale, senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti l-a intrebat pe prim-ministrul Boc ce masuri concrete si in ce perioada de timp le va lua pentru a stopa aceste cresteri ilogice de preturi.
Dacia a produs 89.000 de masini Duster la Mioveni in prima parte a anului, estimarile sunt ca se va trece de 160.000 anul acesta si ca se va ajunge la 400.000 in 2013.
Semn ca usor, usor, au sa plece de la Mioveni. Ce facem cu economia autohtona, aia care chiar depinde de buna guvernare a politicienilor autohtoni?
Atunci cand va intra in productie, in prima parte a anului viitor, Dacia Lodgy va fi fabricata in uzina Renault din Maroc, nu la Mioveni (conform traditiei).
" In aceasta situatie, daca sunt asa de bune conditiile de ce Hidroelectrica nu ieftineste si curentul electric pentru populatie si pentru agentii economici care mai sustin cateva locuri de munca in tara asta?"- se intreaba in declaratia sa politica senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti.
Decizia MMP vine la doar cateva zile dupa ce reprezentantii firmei Dacia au anuntat intreruperea activitatii uzinei de la Mioveni pe 18-19 iunie, precum si pe 2 iulie.
google-analytics.com