Cautare

122 de rezultate pentru "mioveni" (3.98 secunde)
La fiecare 52 de secunde, un autovehicul Logan iese, in mod normal, de pe liniile de montaj ale uzinei din Mioveni.
Uzina Dacia de la Mioveni a produs astazi autovehiculul cu numarul un milion. Automobilul cu numarul un milion este un Logan Preference 1.6 MPI, ce este destinat pietei din Romania.
Ideea electrificarii circulatiei pe soselele Romaniei a fost lansata de premierul Emil Boc cu ocazia unei vizite recente la Uzinele Dacia Mioveni.
In momentul de fata, in Arges activeaza 11 magazine PROFI din care 7 in Pitesti si cate unul in Costesti, Campulung Muscel, Mioveni si Topoloveni.
In orasul Mioveni (Arges) si in comunele Corbu (Constanta), Madaras (Harghita), Poiana Blenchii (Salaj), Piatra (Teleorman), Remeti (Maramures) si Vladesti (Valcea), vor fi organizate alegeri pentru functia de primar.
"Asa cum la Mioveni PNL a cedat, la Constanta (n.r. mai precis la Corbu) candidatul va fi liberal", a declarat Dragomir, adaugand "viitorul primar la Corbu va fi Galbinasu si nu vorbesc povesti".
Cele 4 mandate de primari sunt in orasul Mioveni (Arges) si in comunele Poiana Blenchii (Salaj), Vladesti (Valcea) si Piatra (Teleorman).
In acelasi timp, a mai spus senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti, "sumele alocate consiliilor judetene conduse de PSD au fost doar praf in ochi:
Din pacate contorizam inca un esec diplomatic televizat prin "dezumflarea" reprezentantului nostru datorita pozitiei dure a reprezentatntilor europeni contra afirmatiilor pripite si negandite ale ministrului roman de externe." In incheierea declaratiei sale politice senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti concluzioneaza:
Senatorul a evidentiat faptul ca retinerea presedintelui CJ Arges a avut loc la doar o zi de la mitigul de la Mioveni, unde salariatii au protestat fata de prevederile viitorului Cod al Muncii.
In acest mod se desfiinteaza principiile care au stat la baza legii cercetarii si a statutului cercetatorului din ultimii ani, legislatie intocmita la vremea respectiva prin consultare cu toate ramurile din cercetare si care a stopat pentru o vreme exodul cercetatorilor romani." In inchieierea interpelarii sale, senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti i-a cerut ministrului o situatie clara a stadiului in care se afla cercetarea romaneasca:
Va reamintesc pe aceasta cale ca a fi sarac nu este totuna cu a fi cersetor!" De asemenea, in incheierea interpelarii sale, senatorul colegiului Mioveni-Stefanesti i-a solicitat ministrului Baconschi elaborarea unor materiale de informare asupra pozitiilor oficiale ale MAE privitoare la apararea intereselor romanilor, care sa fie puse la dispozitia membrilor Parlamentului Romaniei in vederea crearii unei baze de date oficiale, necesare parlamentarilor pentru luari de pozitii pe tema.
In incheierea intrebarii sale, senatorul colegiului Stefanesti-Mioveni a mai adaugat faptul ca solicita aceste date deoarece prin secretizarea contractului in totalitatea sa, nu exista suficiente date oferite si trebuie ca Guvernul sa dovedeasca opiniei publice din tara noastra ca asemenea intreprinderi nu au nici efecte directe asupra mediului in afara normelor legale si nici nu induc efecte negative indirecte in unitatile economice aflate in exploatare, in dezvoltare sau in comunitatile din Romania.
practic, Airbus repeta ce a a facut deja Renault la Mioveni. Daca experimentul va reusi, atunci in zona va aparea un intreg ecosistem economic din sectorul aeronautic, o industrie in care Romania a avut candva o traditie reala.
Impactul industrial generat de introducerea Logan VAN pe liniile de fabricatie ale uzinei de la Mioveni a fost minim, avand in vedere ca uzina asambleaza deja versiunea Logan MCV.
In cazul in care Romania renunta la taxa de prima inmatriculare, compania americana Ford nu mai investeste in fabrica de la Craiova, iar Renault isi va tranfera "inspre rasarit" mare parte din productia de la Mioveni, a spus joi ministrul Economiei si Finantelor, Varujan Vosganian."Speram ca in curand vom avea forma finala a Ordonantei si Camera Deputatilor sa respinga motiunea pe baza argumentelor prezentate de minister", a declarat Vosganian.Ministrul a mentionat ca inainte de intrarea in Uniunea Europeana, Romania avea o taxa pentru masinile noi de 20% din valoare, iar prin noua lege, taxa a coborat la 3-4%."Uniunea Europeana nu ne-a solicitat decat sa ne adaptam la taxele pentru autoturisme existente in toate statele comunitare", a mai spus Vosganian."Guvernul actual vrea ca Romania sa fie o tara de masini first hand, nu second hand", a adaugat el.
Sandero este produs la uzina de la Mioveni si va fi comercializat cu incepere din luna iunie a acestui an.
Dupa ce s-a convins de succesul celor de la Renault cu modelul Logan, Volkswagen s-a hotarât sa arunce pe piata un concurent pentru masina produsa de Dacia la Mioveni. Germanii vor produce, de la sfârsitul anului 2009, la uzina lor din Kaluga, Rusia, un automobil ieftin, derivat din modelul de clasa mica Polo.
Seful Executivului va propune autoritatilor din Campulung ca pe fosta platforma a uzinei Aro sa fie infiintat un parc industrial, pe care sa isi desfasoare activitatea furnizorii care vor lucra in parteneriat cu Dacia, Tariceanu spunand ca pe amplasament, in acest moment, exista interese imobiliare.a€œDin pacate, la Campulung, dupa inchiderea uzinei Aro, in loc ca amplasamentul sa fie transformat intr-un parc industrial, cei care au preluat aceasta intreprindere, prin licitatie, se gandesc mai degraba la proiecte de tip imobiliara€, a declarat Tariceanu cu ocazia lansarii uzinei de la Mioveni, care va produce cutii de viteza pentru autoturismele Renault si Nissan.Seful Executivului a precizat ca va discuta cu primarul din Campulung si cu reprezentantii Consiliului Judetean, astfel incat sa fie demarat, a€œimediata€, un proiect de infiintare a parcului industrial.Tariceanu a mai spus ca Renault va investi in Romania, in urmatorii 3 ani, aproximativ 600 milioane euro, care se vor adauga investitiilor de aproximativ 1 miliard de euro realizate de producatorul francez in tara noastra.Uzina inaugurata marti de premierul Tariceanu va produce cutii de viteza pentru 8 vehicule din gama Renault si pentru 7 vehicule din gama Nissan.
Capacitatea de productie a Dacia la Mioveni va fi in 2008 de 350.000 de unitati pe an, urmand ca in 2009 sa ajunga la 400.000 de unitati pe an.
google-analytics.com