Romtelecom ataca piata de televiziune digitala prin satelit cu serviciul Dolce, avand ca slogan "televiziune digitala totala".
Serviciul Dolce are un abonament lunar pentru pachetul de programe de baza avantajos pentru clientii Romtelecom, de 3,9 euro, fara TVA. Pe langa pachetul de baza, care cuprinde cele mai populare 45 de canale TV, Dolce ofera posibilitatea de a alege sapte alte pachete tematice.
Cei care folosesc Dolce au la dispozitie un ghid electronic TV interactiv, care ofera informatii complete despre programele difuzate pentru o perioada de sapte zile.
Pentru a folosi Dolce, utilizatorii au nevoie de un simplu kit de instalare - format dintr-o antena si un receptor (recever) set top box, un card personal si o telecomanda. Pentru clientii Romtelecom, kitul de instalare este oferit gratuit, indiferent de durata contractului, iar activarea este gratuita pentru contractele incheiate pe o perioada de doi ani. De asemenea, au la dispozitie posibilitatea de a achizitiona in rate cel de-al doilea receptor.
Cu Dolce, Romtelecom este a cincea companie care intra pe piata DTH - care, conform Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), depasea 150.000 de abonati la sfarsitul lui 2005 - aici fiind deja prezente Digi TV (al companiei RCS&RDS), Focussat (achizitionat de UPC Astral in 2005), Max TV (al companiei Digital Cable System) si BoomTV (apartinand DTH Television Group, lansat in aprilie 2006). Date de la companii, neconfirmate de ANRC, indica peste 500.000 de abonati DTH la sfarsitul lui 2006.sa