Mai mult de 65 la suta dintre utilizatorii de Internet s-au declarat influentati de publicitatea online si dau mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu, este concluzia studiului "Voice of Internet User" (VIU), realizat de Asociatia IAB ROMANIA si eResearch Corp, in perioada iunie-iulie 2010.
Potrivit sursei citate, utilizatorii de Internet chestionati sunt influentati de publicitatea online si in alte moduri decat pentru a da click. Iata procentele si cum sunt influentati utilizatorii de internet de publicitatea online:
• Cei care declara ca au dat doar click: 40 la suta;
• Cei care se informeaza in vederea cumpararii: 37 la suta;
• Cei care raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu: 29,9 la suta.
• Cei care au mentionat ca au cumparat produsul in urma vizionarii unei reclame online: 15 la suta;
• Cei care cauta ulterior mai multe informatii: 28,7 la suta.
(Totalul depaseste 100%, deoarece respondentii puteau alege mai multe variante de raspuns).