In urma incheierii inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics, in concurs au ramas 222 de lucrari digitale: site-uri web, aplicatii pe suport CD-ROM, campanii online, campanii de bannere ºi newslettere. Internetics este primul festival romanesc de comunicare digitala care recunoaste excelenta si inovatia in folosirea Internetului si a noilor tehnologii de comunicare.

La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) sunt site-uri de prezentare ale unor brand-uri, corporaþii sau IMM-uri. In schimb, o creºtere semnificativã au avut-o secþiunile de comert electronic ºi servicii online (aproape 20% din site-urile inscrise), ceea ce demonstreazã cã, in Romania, aceste domenii sunt in plinã expansiune.

De asemenea, publicitatea online este prezentã in concurs intr-o proporþie mai mare faþã de anii trecuþi, la aceastã ediþie inscriindu-se in categoria Advertising online un numãr de 27 de lucrãri.

Oamenii de marketing ºi advertising care vor sã-ºi testeze cunoºtinþele in domeniul comunicãrii online o pot face participand la un concurs de pronosticuri, desfãºurat pe site-ul Festivalului (www.internetics.ro/pronosticuri). Concursul presupune anticiparea caºtigãtorilor Internetics la urmãtoarele secþiuni: Banner single, Banner Campaign, Campanie online, Newsletter-e pe e-mail ºi Web Agenþia Anului.