Penny Market devine primul sponsor al nationalelor de juniori, junioare si tineret prin extinderea parteneriatului cu Federatia Romana de Fotbal.
Penny Market, parte a grupului german REWE, extinde parteneriatul cu Federatia Romana de Fotbal pentru inca patru ani si sustine noi echipe reprezentative si competitii. Suportul acopera, in premiera, reprezentativele de juniori si junioare, precum si de tineret, dar si primele ligi din futsal si fotbalul feminin.
Retailerul, care este si furnizorul oficial al echipelor nationale pentru diferite categorii de produse, devenit sponsor al echipei nationale de seniori inca din 2015, va sustine de acum si:
Echipa Nationala de Fotbal Under 21 - Masculin
Echipa Nationala de Fotbal Under 19 - Masculin
Echipa Nationala de Fotbal Under 18 - Masculin
Echipa Nationala de Fotbal Under 17 - Masculin
Echipa Nationala de Fotbal Under 16 - Masculin
Echipa Nationala de Fotbal Under 15 - Masculin
Echipa Nationala de Futsal " Masculin
Echipa Nationala de Futsal U21 " Masculin
Liga 1 de Futsal " Masculin
Echipa Nationala de Fotbal - Feminin
Echipa Nationala de Fotbal Under 21 - Feminin
Liga 1 - Feminin
- Experienta celor trei ani de parteneriat cu FRF ne-a aratat importanta de a fi aproape de clientii nostri in toate aspectele vietii lor, de a ne bucura impreuna cu ei la meciuri, de a sustine impreuna sportivii preferati, de a ne simti parte din aceeasi echipa. Odata cu reinnoirea acestui parteneriat si cu sustinerea noilor echipe, ne propunem sa ne implicam din ce in ce mai mult in dezvoltarea fotbalului romanesc, a declarat Dennis Biernatzki, Director Deneral REWE Romania.
Penny Market va continua sa vanda echipamentul oficial al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, dar si accesorii pentru suporterii fotbalului, in cele 227 de magazine la nivel national.
- Suntem onorati de extinderea parteneriatului cu REWE Group, o companie care intareste acum relatia speciala pe care o are cu fotbalul romanesc. Strategia FRF si rezultatele obtinute in urma implementarii acesteia prin dezvoltarea fotbalului la nivel de copii si juniori, a fotbalului feminin si a a celui in sala sunt subliniate de acest pas important pe care il facem astazi. Pentru prima oara, reprezentativele de juniori si tineret, masculin si feminin, vor avea un partener dedicat. Totodata, sustinerea competitiilor de futsal si fotbal feminin se consolideaza, a adaugat presedintele FRF, Razvan Burleanu.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de 3 centre logistice situate in localitatile: Stefanestii de Jos, Turda si Bacau. In prezent, REWE Romania detine 227 de magazine Penny Market la nivel national si activeaza cu un numar de peste 4.300 de angajati.