Senatorul Marius Sorin Bota, Seful Departamentului Transporturi si Infrastructura, a transmis un comunicat de presa intitulat Amnezia voita a fostului ministru Anca Boagiu, pe care il puteti citi in continuare.

Campania electorala ii creeaza doamnei Anca Boagiu stari de confuzie acuta si episoade de amnezie.
Fostul ministru al Transporturilor, doamna Anca Boagiu, prinsa de febra electorala, uita cu nonsalanta sa prezinte greselile pe care aceasta le-a facut in mandatul domniei sale de Ministru al transporturilor, greseli pe care le-am semnalat la momentul respectiv, referitoare la trucarea licitatiilor desfasurate pe Coridorul IV Pan European, pe tronsoanele de autostrada finantate din fonduri europene. Aceasta situatie, din pacate, va determina blocarea finantarii din partea Uniunii Europene pana la clarificarea anchetelor care sunt in derulare. Veridicitatea afirmatiilor mele poate fi demonstrata prin faptul ca in acea perioada, fara a avea acces la informatiile privind licitatia, am anticipat castigatorii in 9 din 11 licitatii, stiind de fapt cum procedeaza vechea conducere a CNADNR sub patronajul ministrului Anca Boagiu. Doamna ministru uita sa spuna ca tot domnia sa a pomovat preturile de referinta, insa toate contractele s-au semnat cu firme care nu indeplineau acest criteriu (al pretului de referinta). Rezilierea contractului pe unul din loturile de pe tronsonul Nadlac - Arad este deja o certitudine, urmand ca si alte loturi sa fie blocate la finantare. Totodata domnia sa refuza cu nonsalanta sa faca public modul in care a negociat cu autoritatile portuare de la Rotterdam cedarea portului Constanta administratiei olandeze, o actiune care ar fi avut ca rezultat transformarea portului Constanta dintr-o poarta maritima principala a Europei intr-una secundara.
Cer public doamnei Boagiu sa prezinte documentul semnat cu autoritatile olandeze!
Portul Constanta este un obiectiv de interes national, va ramane de interes national, iar Ministerul Transporturilor impreuna cu autoritatile locale vor avea abilitatea necesara sa atraga traficul maritim in Portul Constanta.
Guvernul USL nu vinde si nu va vinde portul Constanta, nu va semna contracte de asociere in sensul pierderii controlului administrarii acestuia si nici nu va da curs instrainarii Garii de Nord, asa cum a semnat fostul ministru al Transporturilor, doamna Anca Boagiu, intr-un alt memorandum de intelegere cu belgienii.