Senatorul Nicolae Serban critica tandemul Kovesi-Klemm

estiri.ro - Stiri

Cauta in

RSS
 Stiri / Actualitate / Justitie
sokant.ro informeaza: News Serban Nicolae o desfiinteaza EXEMPLAR pe Kovesi si critica vizita lui Klemm la ministrul Justitiei
Senatorul PSD Serban Nicolae da dovada din nou ca este omul potrivit, la locul potrivit. El a taxat exemplar prestatia sefei DNA, Laura Codruta Kovesi, dupa ce aceasta a avut o intrevedere cu ministrul Justitiei, Tudorel Toader. De asemenea, el a reamintit esecurile DNA din ultima perioada la care Kovesi ar trebui sa dea socoteala. Nu in ultimul rand, Serban Nicolae a criticat viztita facuta lui Tudorel Toader de catre Ambasadorul SUA la Bucuresti, Hans Klemm, vizita pe care senatorul PSD nu o considera o coincidenta. Trebuie spus ca aceasta a avut loc fix inaintea vizitei ministrului cu sefa DNA
- Nu cred in asemenea coincidenta, din pacate pentru noi nu cred in asemenea coincidente. De altfel atitudinea asta, din punctul meu de vedere ipocrita cand e vorba de formule festiviste cu inchiriat sala la Cercul Militar, cu invitati de onoare, Guseth si altii se fac bilanturi triumfaliste cu rezultate pozitive, exclusive, toate celelalte sunt bagate sub pres, iar cand intreaba ziarittii intr-o zona incomoda, NU DORESC SA FAC COMENTARII, NU DORESC SA DAU DETALII, NU DORESC SA ADAUG NIMIC. Din punctul meu de vedere poate doamna Kovesi afla ca salariul ila pe care il are este platit din bani publici iar activitatea domniei sale nu-i confidentiala. Activitatea Directiei Nationale Anticoruptie trebuie sa fie una publica, adusa la cunostinta publica si sa dea explicatii pentru toate esecurile din ultima perioada. Pentru toate acele achitari care pun in lumina foarte proasta activitatea Directiei Nationale Anticoruptie, pentru ceea ce s-a intamplat la Ploiesti cu procurorul Negulescu, pentru toate celelalte lucruri care ridica semne de intrebare in societate. Mi se pare ca este o forma de sfidare si de aroganta sa te ascunzi intotdeauna dupa decoratii de la diverse ambasade, dupa cuvintele magulitoare ale unui ambasador facut in nume personal si cred ca totusi doamna Kovesi, inalt functionar al statului, trebuie sa dea socoteala in primul rand in fata opiniei publice romanesti, a spus senatorul Serban Nicolae la Antena 3.

Despre vizita lui Klem

- Din punctul meu de vedere aceasta insistenta de a se amesteca in chestiuni care tin totusi de organizarea justitiei in Romania. Nu se exprima romanii atat de des si atat de apasat asa cum se exprima reprezentantii ambasadei straine si mie mi se pare lucrul asta nefiresc, eu cred ca domnul Maior nu iese toata ziua la departamentul justitiei din Statele Unite, eu cred ca nu a fost un conflict de interese atunci cand Presedintele Kennedy l-a numit pe fratele sau procuror general, implicit ministru al justitiei in Statele Unite si eu cred ca in general ar trebui sa existe un fel de reciprocitate, un soi de tratament intre egali, a mai spus senatorul PSD.

Sursa: sokant.ro
(Marti 28.03.2017 15:44, Mireille Astrid POPA) © estiri.ro
 Alte articole din aceasta categorie