Activitatea din Primaria Eforie a intrat, incepand de ieri, in posesia documentului prin care este certificata ISO. Certificarea reprezinta, dupa cum sustine primarul Ovidiu Brailoiu, o mai mare responsabilizare a functionarilor publici. Ei vor trebui sa-si desfasoare activitatea conform unor standarde. Daca pana in prezent oricine putea depune o cerere la primarie, iar ea era notata intr-un registru, fiind eliberat un simplu bon cu numar, situatia se schimba de acum inainte. Fiecare solicitare va fi introdusa in registrul electronic, iar petentul va primi un bon mult mai "sofisticat": el contine date privind data depunerii dosarului (daca este vorba despre asa ceva), cui se adreseaza si cui i-a fost dat in grija spre solutionare. Mai mult de atat, a precizat Ovidiu Brailoiu, Primaria Eforie are, pe langa certificarea mentionata (asa cum poate fi observata in documentul atasat materialului), si un telverde - 0800/806.608. Acest telverde poate fi apelat de cetateni pentru a afla informatii utile, ca de exemplu ce acte trebuie sa ataseze la dosar daca doresc sa revendice un teren sau un imobil si asa mai departe.