Actuala conducere a Camerei Deputatilor incearca sa-i ajute pe cei care vor deveni parlamentari dupa alegerile din 28 noiembrie, pregatindu-le din timp actele normative legate de proceduri si de activitatea legislativa.
Astfel, dupa ce recent a decis retiparirea sub forma unor brosuri a Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Deputatilor, Biroul Permanent a adoptat ieri si Normele metodologice privind modul de utilizare si justificare a sumei forfetare aferente cheltuielilor efectuate de deputati in circumscriptiile electorale. "In vederea pregatirii documentelor care vor trebui inmanate noilor deputati, Biroul Permanent lucreaza la finalizarea actelor normative necesare acestora", a justificat secretarul Tudor Mohora interesul conducerii Camerei pentru chestiuni ce tin mai mult de contabilitate. Memorandumul adoptat prevede, punct cu punct, natura cheltuielilor si documentele justificative aferente activitatii din cadrul birourilor parlamentare, de la salariile personalului angajat pana la transport si obiectele de inventar. Tot ieri, Biroul Permanent a aprobat inca trei memorandumuri interne privitoare la abonamentele pentru presa pe 2005.