Consilierul local Florin Paslaru s-a bucurat la ideea ca saptamana trecuta Politia Comunitara si Inspectoratul Judetean de Politie au incheiat un protocol de colaborare care, pe langa rezolvarea altor probleme de natura sociala, prevede fluidizarea traficului si sanctionarea soferilor indisciplinati. Paslaru spune ca Galatiul avea nevoie de un astfel de protocol intre cele doua institutii pentru ca, desi exista inca parcari goale in dreptul unor institutii, multi galateni prefera sa-si lase masinile pe unde apuca.

"Eu spun ca protocolul intre Politia Comunitara si IPJ este binevenit. Salut initiativa si protocul dintre cele doua institutii, Politia Comunitara si Politia Romana, pentru ca trebuie sa recunoastem ca sunt si persoane rauvoitoare, care, desi stiu ca au locuri de parcare, cum ar fi in zona Tribunalului sau Miorita, nu folosesc aceste spatii si prefera sa-si lase masinile pe marginea drumului pentru a fi foarte aproape de locul unde au treaba. Va spun ca, desi in unele locuri e aglomerat, am vazut parcari goale si de asta spun ca initiativa este binevenita si acordarea de amenzi poate va determina galatenii sa constientizeze ca trebuie sa respecte o ordine", a precizat Florin Paslaru.

Proiecte marete

Acesta mai spune insa ca, desi este sigur ca la ora actuala nu sunt ocupate toate locurile de parcare din oras, Consiliul Local are in plan sporirea numarului acestora, dar si alte proiecte care sa fluidizeze traficul. "Este adevarat ca in unele locuri ale Galatiului lipsa parcarilor si marirea parcului auto i-au determinat pe cetateni sa recurga la solutia de a parca oriunde, dar Consiliul Local vechi, cat si cel actual au gasit si cauta in continuare solutii pentru rezolvarea acestei probleme, sporirea numarului de parcari. La ora actuala sunt in plan a se construi parcari subterane si supraterane, precum si alte serii de parcari care vor aparea in urma unor investitii ale unor firme ce vor dezvolta constructii pe teritoriul orasului. Totodata, in calitate de consilier local, va pot spune ca avem in plan, in cadrul CL, sa transformam banda unu a fiecarui sens de mers in banda speciala pentru autobuze, troleibuze si microbuze, deci banda rezervata transportului in comun, pentru ca celelalte benzi, doi si trei, sa fie rezervate celorlalti participanti la trafic", a mai spus consilierul local social-democrat.