Sute de afise, bannere, mash-uri si panouri cu figurile candidatilor la alegerile locale din 1 iunie au împânzit Craiova în prima zi a campaniei electorale. Urmatoarele 29 de zile se anunta extrem de agitate pentru candidatii care au intrat în competitie, unii dintre ei spunând deja ca lupta va fi pe viata si pe moarte. Înca din prima zi a perioadei în care candidatii aspiranti la o demnitate publica îsi pot face în mod legal reclama pentru a fi alesi, Bania a fost decorata mai ceva ca înaintea Craciunului. Nu cu instalatii luminoase sau globuri, ci cu sute de afise electorale, bannere, mash-uri si panouri cu figurile si sloganurile competitorilor. Lupta pentru amplasarea materialelor de campanie pe cele mai reprezentantive cladiri ale municipiului a fost strânsa, iar ieri s-au vazut si primele rezultate. La intrarea în oras, craiovenii sunt întâmpinati cu un panou publicitar ce îl înfatiseaza pe actualul presedinte al consiliului judetean, Ion Prioteasa (PSD), care candideaza pentru un nou mandat. "În campanie pastram sloganul de la nivel national 'Mai bine pentru mai multi', însa mai avem unul pentru campania la presedintia CJ - 'Presedintele care construieste'", a comentat ieri Prioteasa strategia de campanie. 
Solomon merge pe continuitate Primarul Antonie Solomon (PD-L) pare sa fi punctat însa din plin la capitolul reclamei tip city-light. Zeci de astfel de panouri din oras aveau ieri afisele edilului-sef al Baniei. Din materialele publicitare stradale reiese faptul ca Solomon va merge în alegeri pe ideea de continuitate în administratie. Sloganul adoptat: "Multumesc, Craiova! Mergem mai departe". Pe lânga bannere, afise si panouri, chipul primarului va aparea si pe un mash imens care va acoperi cladirea CEZ din Valea Vlaicii. "Mergem pe ideea de continuitate pentru ca trebuie sa închidem santierele pe care le-am deschis. O sa fie o campanie murdara, dar adversarilor nu le voi raspunde decât prin fapte", a spus Solomon. 
PNL acapareaza S 200 Craiovenii care au trecut ieri pe Calea Bucuresti spre centru au putut vedea cum echipe de alpinisti utilitari lucreaza la amplasarea pe cladirea-schelet a municipiului, S 200, a unui mash cu chipul si însemnele candidatului PNL la primarie, Ion Groza. Sloganul adoptat de acesta a fost anuntat cu câteva saptamâni înainte: "Primar stabilit prin contract". De altfel, S 200 pare sa fie contractat în întregime pe perioada campaniei de PNL. Candidatul acestei formatiuni la presedintia CJ, Mario Ovidiu Oprea, a declarat ca pe partea opusa va fi amplasat un mash cu reclama sa. "Am preferat un slogan care sa nu fie de gramada. 'Punem judetul pe roate!' este ideea noastra. Vom avea bannere si mash-uri în oras. Pe cealalta parte a blocului S 200 va fi un mash cu mine", a spus ieri Mario Ovidiu Oprea.Alta pânza înfatisându-l pe Groza a fost postata ieri si pe magazinul MERCUR. Aratând cu degetul spre centrul modernizat, Groza transmite pe mash doar mesajul "10 milioane euro". Primarul în functie a comentat ieri reclama, spunând ca îi multumeste lui Groza pentru publicitate, dar ca acesta ar trebui sa mai amplaseze câteva în oras. "Ar trebui sa puna si în Craiovita Noua un mash cu zece milioane de euro pentru ca am transformat centralele termice de acolo în puncte termice, ar trebui sa puna unul cu 40 de milioane de euro în Brestei si Catargiu, pentru ca atât costa canalizarea pe care am adus-o acolo", a spus ieri Solomon. 
Caricaturi cu Berceanu Campania electorala pentru alegerile locale din acest an aduce si o gramada de noutati. Spre deosebire de localele trecute, anul acesta, o parte importanta a campaniei candidatilor este cea on line. Primul pas a fost facut deja de primarul Antonie Solomon, care si-a lansat un blog. Radu Berceanu, candidatul PD-L la functia de presedinte al CJ, are si el un site - www.raduberceanu.ro, unde cei interesati pot vizita o sectiune interesanta Multimedia, cea de caricaturi... cu Berceanu. Presedintele PD-L Dolj a spus ieri ca sloganul nu i se pare important decât în alegerile care nu implica votul uninominal. "În campania electorala sloganul nu este atât de important când esti o persoana cunoscuta. Noi am ales 'Reusim împreuna!', pentru ca eu mizez pe munca de echipa", a spus ieri Berceanu. 
Berceanu declanseaza razboiul În urmatoarele 29 de zile, 16 candidati la fotoliul de primar al Craiovei si 13 la presedintia CJ vor încerca sa va convinga ca merita sa votati cu ei. Campania se anunta mai agresiva ca niciodata, dat fiind faptul ca si miza din acest an e mult mai mare: fondurile europene sunt sursa de finantare a multor proiecte care pot asigura un viitor mandat. Startul bataliei de campanie l-a dat ieri Radu Berceanu, care a declarat ca va raspunde începând de saptamâna viitoare printr-o contraofensiva a atacurilor adversarilor sai politici, spunând ca aceasta "s-ar putea sa doara". "Va trebui ca de luni sa mai si raspundem atacurilor, pentru ca unii dintre adversarii nostri merg pe principiul biblic ca daca dau o palma noi vom întoarce obrazul pentru a primi alta. S-a cam terminat si rabdarea noastra, iar raspunsul nostru s-ar putea sa doara", a spus Berceanu.