Cumparatorii platesc in medie cu 10-15% mai mult pentru sortimentele de vinuri romanesti, fata de pretul cu care vand producatorii, sustin reprezentantii companiilor din industria vinului si cei ai marilor retele comerciale. Astfel, cumparatorii platesc cu circa 0,5 - 3 lei mai mult pentru vinuri, daca se aprovizioneaza din marile retele comerciale. Potrivit reprezentantilor producatorului de vin Jidvei, compania livreaza catre retelele comerciale sortimentele de Feteasca Regala (sec), Riesling Dry (sec) si Sauvignon Blanc (sec) la pretul de 14,28 lei. In retelele de magazine Kaufland, preturile afisate pentru sortimentele de vin mentionate mai sus sunt mai mari cu 1,71 lei, ajungand la 15,99 lei, in timp ce in unitatile Carrefour, Feteasca Regala se vinde cu 15,85 lei, Riesling Dry cu 14,86 lei, iar sortimentul Sauvignon Blanc cu 14,70. In hipermarketurile Cora, Sauvignon Blanc este comercializat la 15,99 lei.