Daca la inceputul verii cei mai multi furnizori de aparate de aer conditionat, sucuri sau inghetata credeau ca sezonul acesta este un esec pentru afacerile lor, in ultimele zile vanzarile de astfel de produse au crescut dincolo de cele mai optimiste prognoze. Daca este sa ne luam dupa curba ascendenta pe care au inregistrat-o vanzarile la aerul conditionat, este clar ca vanzarile cresc direct proportional cu gradele Celsius. In zilele caniculare vanzarile depasesc chiar si cele mai optimiste previziuni. Inceputul lunii iunie, calduros si el, a insemnat vanzari relativ mari, apoi a urmat perioada ploilor, cand vanzarile nu au fost la fel de bune, pentru ca, de zece zile, ele sa creasca intr-un ritm sustinut. Vanzarile din ultimele zece zile ale lunii iulie au fost de trei ori mai mari decat cele din primele 20 de zile. Iar prima zi a lunii august a confirmat trendul ascendent in care a intrat acest gen de produse. Pe langa agregatele de tehnica a frigului, si racoritoarele si berea au inregistrat niveluri record de vanzari. Alte produse aflate la mare cautare in aceste zile sunt cremele pentru protectie solara si accesoriile care ne feresc de ultravioletele nocive (ochelari de soare si palarii). Desi a inceput prost sezonul actual s-a dovedit a fi o binecuvantare pentru cei care comercializeaza produse de sezon.