In cursul zilei de astazi se vor deschide portile centrului comercial REAL, primul hypermarket din Constanta, avand o suprafata acoperita de 6.000 mp. Reprezentand Divizia de Retail al cunoscutului Grup Metro, REAL este amplasat la iesirea din municipiul Constanta spre Mangalia, in imediata apropiere a mall-ului Metro II si a complexului comercial Praktiker. Hypermarketul REAL din Constanta reprezinta o investitie de 12 milioane de euro, dispune de 450 de angajati si de spatii comerciale adiacente ce vor completa oferta de produse a magazinului propriu-zis, care numara nu mai putin de 30.000 de articole, dintre care 75% sunt marfuri alimentare, iar restul produse nealimentare, a declarat ieri in cadrul unei conferinte de presa John Rix, directorul general al REAL Hypermarket Romania. Noul centru comercial beneficiaza de o aprovizionare zilnica si bisaptamanala cu carne si produse de carne proaspete, legume, fructe, peste, o gama variata de branzeturi romanesti si straine, vinuri de colectie sau de masa, produse de patiserie proprii si are in dotare chiar si propria afumatoare, a aratat Rix. Insa pe langa gama extrem de variata de articole expuse spre comercializare, hypermarketul REAL sustine o politica de preturi foarte avantajoasa pentru clienti, exemple in acest sens fiind costul unui franzele ce nu depaseste 2,5 lei noi, precum si numeroase produse electronice si din domeniul IT care au preturi uneori chiar si cu 10 milioane de lei vechi mai mici decat cele ale magazinelor din centrul Constantei.