Presa de investigatii face dezvaluiri fulminante: Romania cheltuieste pe actiunile de promovare a turismului de doua ori mai mult decat Croatia.
Actiunile de promovare a turismului romanesc, avand-o in prim plan pe ministrul Elena Udrea, scot la iveala noi informatii care arata cu cata usurinta este cheltuit banul public, cand scandalul Ridzi - Ziua Tineretului nici n-a apucat bine sa se stinga.
Pentru campania de promovare "Romania, land of choice", care urmeaza sa intre in grila de publicitate a postului Eurosport din august pana in decembrie, autoritatile de la Bucuresti platesc un milion de euro pentru 1.025 de spoturi publicitare. Campania de promovare pe acelasi post de televiziune a costat Croatia 400.000 de euro, suma care a inclus 805 spoturi.
Reiese ca difuzarea unui spot costa Croatia 506 euro in timp ce, pentru Romania, pretul urca la 975 de euro. Aproape de doua ori mai scump pentru o campanie de o eficienta cel putin indoielnica, dat fiind ca va fi lansata in august, cand valul turistic estival e ca si spart, iar planurile pentru cel de iarna sunt deja gata pentru turistii care chiar stiu ce vor.
Tot mai multe voci critice spun ca in cursa pentru promovarea turismului romanesc, ministrul Elena Udrea a cam pierdut startul.