Metro a inregistrat pierderi operationale de 282 milioane euro in al doilea trimestru, in parte din cauza reevaluarii unitatii Alder, insa vanzarile au crescut cu 6,9%, in ciuda cererii reduse din partea consumatorilor din cea mai mare economie europeana, a anuntat joi compania. Metro a anuntat ca pierderile inainte de taxe si impozite au fost de 282 milioane euro, fata de un profit de 303 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile au avansat cu 6,9%, la 16 miliarde euro. Metro, cel mai mare lant de magazine din Germania, a afisat in al doilea trimestru un profit inainte de taxe si impozite de 329 milioane euro, in crestere cu 8,6%. Intr-un sondaj efectuat in randul a 18 analisti, acestia estimau un profit inainte de taxe si impozite de 329 milioane euro si vanzari de 16 milioane euro. "Am reusit sa ne continuam cresterea puternica intr-un mediu economic din ce in ce mai dificil", a declarat presedintele executiv, Eckhard Cordes. Metro a anuntat ca tinta de castiguri pentru 2008 ramane neschimbata, estimand o crestere de 6-8% inainte de elementele exceptionale si o crestere de peste 6% a vanzarilor.