"Un fiasco, o baliverna". Aceasta este declaratia lui Marcel Dragu, presedintele Uniunii Judetene a Asociatiilor de Proprietari Constanta referitor la linia telefonica infiintata special pentru reclamatiile privind facturile la intretinere. Acest serviciu telefonic a fost pus la dispozitia populatiei, dupa parerea lui Marcel Dragu, pentru a-i face pe oameni sa "taca din gura". Dupa cum era de asteptat, parerile constantenilor sunt impartite in ceea ce priveste utilitatea acestui telverde, dar si de gradul de solutionare a problemelor semnalate de anumiti proprietari sau chiar de membrii vreunei asociatii de proprietari. "Dintr-un simplu telefon nu poti sa tragi concluzii cu privire la costurile facturilor de la RADET si RAJA", a declarat, pentru "Replica", Dragu. Tot acesta mai subliniaza ca nu se va incumeta sa foloseasca acest telverde, pentru simplul fapt ca i se consuma impulsurile telefonice. Autoritatea Nationala de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice a pus la dispozitia proprietarilor si a asociatiilor de proprietari, din 10 februarie, o linie telefonica in regim telverde- 0800.800.457, prin care se poate reclama nivelul facturilor la intretinere, precum si o adresa de e-mail : [email protected].