Motorul V10 ce dezvolta 560 CP, evacuarea „racing“, un kit exterior complet nou, sasiu sport si coborât cu 40 mm si jantele Lumma Design impresionante de 21” sunt doar câteva detalii ce caracterizeaza noul CLR 500 RS.Tunerul Lumma Design continua modificarea vehiculelor premium prin adaugarea în colectie a spectaculosului BMW CLR 500 RS, varianta care se bazeaza pe BMW M5. Potrivit www.informatiiauto.ro, aceasta performanta limuzina a primit un kit complet exterior, un nou sasiu, o noua evacuare „racing“, numeroase accesorii interioare si un sistem de control al puterii pentru a oferi performantele maxime.Cei zece cilindri îi confera motorului un aspect sportiv. Mergând dupa principiul „nu poti avea niciodata prea multi cai-putere“, Lumma Design a folosit un nou sistem electronic de control si optimizare a ECU si au adus în plus 57 de cai-putere pe lânga cei 507 CP stoc. Convertorul catalitic metalic si evacuarea sport au fost de folos pentru a mai „extrage“ ceva cai din impresionantul motor V10. Viteza maxima a fost limitata la 327 km/h. CLR 500 RS vine livrat si cu un tuning optic al compartimentului motor, acesta fiind construit din carbon.Kitul exterior vine cu un spoiler fata nou, ce cuprinde o grila mare pe mijloc si doua fante de aer pe laterale, aripile laterale fata si spate mai mari, spoilerul spate este nou si cuprinde un difuzor de aer vopsit în negru ce îi confera un aer sportiv. Vopseaua exterioara este un portocaliu ales de Lumma Design. Pentru a îmbunatati performantele si a scadea din greutate, Lumma Design a folosit în constructia caroseriei carbon si kevlar, doua materiale foarte usoare si rezistenta sporita. Jantele sunt creatia proprie a Lumma Design. Sunt construite din aluminiu si otel inoxidabil, iar buza finala este din titan foarte fin prelucrat. Designul jantelor este în forma de Y cu cinci spite si sunt echipate cu anvelope Yokohama 255/30-21 pe fata si 295/25-21 pe spate. Suspensia a fost coborâta cu 40 mm si provine de la renumita firma în domeniu, H&R. Evacuarea este si ea una sportiva, dubla, având diametrul de 115 mm, fiind ajutata de un convertor catalitic si el tot sportiv. Interiorul îti creeaza o ambianta sportiva. Pielea în doua tonuri portocaliu/negru, volanul ergonomic acoperit partial cu piele si carbon, plansa de bord, si ea din carbon tot în aceleasi doua nuante portocaliu/negru, pedalele din aluminiu accentueaza aspectul sportiv al acestui performant CLR 500 RS.Peugeot 207 VAN va fi lansat pe piata în iuliePeugeot a prezentat noul 207 VAN la CV Show 2007 (The Commercial Vehicle Show) desfasurat în perioada 24 - 26 aprilie în Marea Britanie.Bazat pe hatchback-ul 207 în trei portiere, 207 Van va avea aceeasi lungime de 4.03 m, înaltimea de 1.47 m, latimea de 1.92 m si distanta dintre roti de 2.54 m. Spatiul de depozitare va fi de 1,1 metri cubi, iar greutatea ce poate fi transportata este de 450 kg.La lansarea sa în iulie 2007 va fi disponibil cu trei motorizari, doua HDI diesel (1.4 litri 70 CP si 1.6 litri 90 CP) si una pe benzina (1.4 litri 75 CP). Toate cele trei motorizari vor avea o cutie de viteze manuala cu cinci rapoarte ce vor fi optimizate pentru fiecare motorizare în parte.Noul Peugeot 207 Van va avea parte si de toate sistemele de siguranta care sunt si pe actualul 207 hatchback si va include în varianta standard airbag pentru sofer si pasagerul din dreapta. ESP-ul va fi optional. Pretul noului Peugeot 207 Van va fi specificat o data cu lansarea sa pe piata, în luna iulie 2007.