Romanii au investit in 2006 mai multi bani in confortul personal, respectiv in bunuri durabile, fata de 2005. Astfel, potrivit Institutului National de Statistica (INS),
numarul bunurilor durabile care au intrat in dotarea populatiei a crescut la principalele categorii de produse in 2006, comparativ cu 2005, majorari semnificative inregistrandu-se la electronice si electrocasnice. "O crestere importanta a numarului de produse ce revin populatiei s-a inregistrat la abonamentele de telefonie mobila. Numarul abonamentelor la 1.000 de locuitori a crescut cu 30,7% in 2006, fata de 2005, de la 618,0 la 807,8 abonamente la mia de locuitori si cu 30,3% la suta de gospodarii", se arata intr-un comunicat al INS. Imbunatatiri ale inzestrarii populatiei s-au inregistrat si la aspiratoarele de praf, masini de gatit cu gaze, frigidere si congelatoare, aparatura audio, masini electrice de spalat rufe si televizoare. Anul trecut a crescut, de asemenea, comparativ cu 2005, si inzestrarea populatiei cu autoturisme, majorarea fiind de 7,7% la 1.000 de locuitori, de la 126,7 la 136,5 bucati.