Tineretea fara batrânete ramâne un vis al secolului XXI. De aceea, afacerile în domeniul dermato-cosmetologiei cresc vazând cu ochii. Ianosi SRL si-a început activitatea în primavara lui 2007, cu doar doi angajati, care erau si asociatii firmei, Simona si Gabriel Ianosi, medici de meserie. Într-un an, numarul angajatilor a ajuns la cinci, iar cel al clientilor lunari s-a dublat. Societatea îsi desfasoara activitatea în domeniul dermato-cosmetologiei si al chirurgiei generale. Altfel spus, se intervine atât în cazurile de patologie cutanata (piele bolnava), cât si pentru înfrumusetarea pielii îmbatrânite, ridate (prin tehnici de injectare si prin produse de peeling chimic). Partea chirurgicala se ocupa de îndepartarea varicelor superficiale. Ideea le-a venit celor doi medici în urma numeroaselor participari în strainatate la stagii de pregatire. În ceea ce priveste investitia, aceasta nu se rezuma doar la banii cheltuiti cu aparatura. "Afacerea a necesitat o investitie foarte mare în cursuri si stagii de pregatire (2.000-3.000 de euro fiecare deplasare) în SUA, Franta, Portugalia, Lisabona, Viena. Investitia materiala a fost mare, aproximativ 100.000 de euro numai aparatura si solutiile, si nu se opreste aici", a declarat Simona Ianosi, administratoarea firmei. 
"Reclama e facuta de pacienti" Potrivit acesteia, serviciile oferite de firma au fost foarte bine primite, mai ales ca, pâna atunci, pacientii se deplasau pentru interventii asemanatoare în alte orase. Si cum e mai usor sa colaborezi cu un medic din orasul tau sau din apropiere, cei mai multi au renuntat la drumurile la Timisoara sau Bucuresti si au mers pe mâna medicilor craioveni, mai ales ca preturile practicate sunt mai mici. Au apelat la ele si o serie de vedete, persoane publice si oameni de afaceri din judetele vecine Doljului. Din categoria clientilor fac parte în special doamnele a caror piele tradeaza urmele batrânetii si tinerii cu pete pigmentare si acnee. Succesul firmei s-a bazat tocmai pe recomandarile acestora. "Reclama e facuta de pacienti. Avem clienti si din alte orase din regiune", a precizat Simona Ianosi. Mai mult decât atât, li s-a propus sa mearga periodic în alte orase din regiune, astfel încât pacientii de acolo sa nu se mai deplaseze în Craiova. Deocamdata însa, cei doi nu au timp pentru asta (sunt profesori la Universitatea de Medicina din Craiova si practica medicina si în spital).
Greutatile afacerii Afacerea nu este însa usoara. "A fost greu pentru ca produsele nu sunt deloc ieftine. Este un domeniu care se adreseaza persoanelor cu venituri peste medie", a explicat Ianosi. În plus, relatia doctor-pacient în cazul acesta nu este simpla. "Când vin la o corectare de riduri, unii pacienti au si asteptari nereale. Cea mai grea e discutia cu pacientul, care trebuie sa înteleaga exact ce rezultat se obtine în urma interventiei", a adaugat Simona Ianosi, care a precizat ca uneori este dificil de convins pacientii ca în domeniul acesta mai mult nu înseamna mai bine. Rezultatul nu trebuie sa fie dezagreabil si, chiar daca se fac întineriri spectaculoase, de cel putin 15 ani, acestea trebuie efectuate cu un echilibru al proportiilor.  
Reteta succesului Pentru ca o astfel de afacere sa aiba succes, este nevoie de o relatie medic-pacient bazata atât pe seriozitate, cât si pe sinceritate (pacientul nu trebuie încurajat ca imposibilul este posibil). "E greu sa lucrezi cu factorul uman. Trebuie sa existe un dialog foarte atent si foarte delicat. Oamenii accepta mai usor un disconfort fizic decât un esec", a afirmat administratorul firmei, care recunoaste ca ambii soti se implica în aceasta afacere, schimba pareri si se sfatuiesc în permanenta.
Succesul se obtine prin experienta, dar si prin cursuri de pregatire. De aceea, sfatul pe care trebuie sa-l urmeze o persoana care doreste sa se lanseze într-o afacere asemanatoare este sa înteleaga foarte bine resursa umana. În plus, trebuie sa cunoasca extrem de bine reactiile adverse si sa se faca foarte bine înteleasa.