DEICHMANN a incheiat anul 2014 cu un volum total al vanzarilor de 293,3 milioane lei (2013: 251,2 milioane), reprezentand o crestere de 16,8 procente fata de anul anterior. Comerciantul german de incaltaminte cu amanuntul este prezent pe piata din Romania din 2007. De asemenea, DEICHMANN Comercializare Incaltaminte a vandut in anul 2014 cu 230.000 de perechi de incaltaminte mai mult decat in 2013, atingand un total de 2,76 milioane de perechi.
Retelei de magazine i s-au adaugat alte patru noi puncte de comercializare, astfel ca la sfarsitul anului 2014, Deichmann avea 69 de magazine in Romania. Piata din Romania continua sa creasca”, a declarat Daniel Popa, directorul DEICHMANN Comercializare Incaltaminte.
Ne bucuram mai ales ca prin investitiile noastre in aceste magazine am reusit sa cream noi locuri de munca si in acelasi timp sa ne consolidam pozitia de lider de piata in Romania”, a afimat in continuare Daniel Popa.