Pentru al treilea an consecutiv, Lidl si Politia Romana au organizat o ampla campanie de educatie rutiera la nivel national. Astfel, pe data de 19 septembrie, de la ora 10.00, copiii cu varste intre 4 si 10 ani au venit la ora de circulatie rutiera, ce a avut loc simultan in parcarile tuturor magazinelor Lidl din Romania.
Constientizarea de catre cei mici a importantei cunoasterii si respectarii regulilor de circulatie este un factor foarte important ce poate conduce, pe termen lung, la reducerea semnificativa a numarului accidentelor rutiere in care sunt implicati cu vina copiii.
De aceea, campaniile de amploare, ce vizeaza educarea copiilor privind circulatia rutiera au o insemnatate deosebita. Spre exemplu, la editia din 2014 a proiectului Lidl Verde la educatie pentru circulatie au luat parte peste 23.000 de copii, ce si-au insusit informatii esentiale despre cum pot deveni pietoni responsabili. Reusita acestei campanii s-a reflectat si in premiul obtinut la competitia internationala PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014 - Best CSR Event.
Pentru reducerea in continuare a numarului accidentelor de circulatie ce ii implica pe cei mici, Politia Romana si Lidl isi mentin parteneriatul devenit deja traditie, organizand cea de-a treia editie consecutiva a campaniei Verde la educatie pentru circulatie.