In cadrul campaniei ,,Doneaza un zambet sanatos'', Orbit Romania ne indeamna sa sustinem cu totii sanatatea orala a copiilor defavorizati din toate cele trei programe ale organizatiei SOS Satele Copiilor Romania - din Bucuresti, Cisnadie (judetul Sibiu) si Hemeius (judetul Bacau), dar si din gradinitele si scolile afiliate. Astfel, toti cei care cumpara guma Orbit intre 30 martie si 24 mai 2015 vor contribui la donarea banilor necesari pentru ca 3.500 de micuti sa aiba acces la o educatie dentara corespunzatoare.
Prin aceasta initiativa, Orbit Romania vine in sprijinul SOS Satele Copiilor Romania, donand 1% din vanzarile realizate pe parcursul campaniei sub forma de produse de ingrijire orala (kit-uri cu periuta si pasta de dinti), consultatii stomatologice si cursuri de igiena dentara, sustinute de medici stomatologi si lucratori sociali, pe parcursul a sase luni.
Anul acesta, pentru Orbit este Anul Zambetelor Sanatoase, iar cu aceasta ocazie ne-am dorit sa introducem un mecanism prin care consumatorii nostri sa se implice in program. In acelasi timp, am vrut sa facem ceva mai mult decat sa donam o parte din sumele incasate din vanzari si asa a aparut ideea de a oferi consultatii stomatologice, truse si cursuri de igiena orala", a declarat Adina Bahcevanii, Senior Brand Manager Oral Care.
Initiativa programului de educatie pe care au avut-o prietenii de la Wrigley ne-a bucurat foarte mult pentru ca vine sa sprijine actiunile noastre interne in ceea ce priveste importanta sanatatii copiilor din organizatie. Noi le explicam celor mici ca igiena orala este vitala pentru starea generala de bine, dar activitatile pe care le-am stabilit impreuna cu Wrigley, prin demonstratiile pe care le implica, ii vor ajuta pe copii sa deprinda obiceiurile sanatoase mult mai repede”, a adaugat Carmen Bruma, Manager Departament Strangere de Fonduri si Comunicare SOS Satele Copiilor Romania.
Pe langa actiunile de donatie care urmaresc scaderea incidentei cariilor la copiii sub 12 ani, Orbit isi propune cresterea constientizarii importantei ingrijirii orale in randul romanilor. Fiecare pachet de guma cumparat este si dovada unei mai bune insusiri a celor 4 pasi care ne ajuta sa ne pastram dintii curati si zambetul plin de incredere: control stomatologic regulat, periajul dintilor, curatarea lor si mestecatul unei gume fara zahar dupa mese sau gustari.

Anul Orbit este Anul Zambetelor Sanatoase

Campania ,,Doneaza un zambet sanatos'' este o initiativa care deschide anul Orbit si sustine abordarea ,,Doing Good Marketing'' aplicata la nivel global de catre toate brandurile din portofoliul Wrigley.
Printr-o abordare bazata pe principiile solide ale companiei, Wrigley mentine un accent constant asupra angajamentelor fata de calitate, responsabilitate, reciprocitate, eficienta si libertate, astfel incat sa poata face o diferenta pentru oameni si planeta, prin propriile performante. Wrigley considera ca poate si trebuie sa joace un rol pozitiv pentru toti cei cu care interactioneza in activitatea sa. Un angajament important al Wrigley fata de oameni este angajamentul pentru ingrijire orala.
Programul Wrigley pentru ingrijire orala cuprinde parteneriate cu asociatii de medici stomatologi din intreaga lume, pentru a promova in randul acestora o intelegere a beneficiilor gumei de mestecat fara zahar in ingrijirea orala, precum si o mai buna sanatate orala in randul comunitatilor locale.
Mai multe informatii despre campanie si produsele Orbit sunt disponibile pe www.mestecaorbit.ro si pe pagina de Facebook Orbit Romania.
Despre Wrigley
Wrigley este lider recunoscut in categoria producatorilor de dulciuri, cu o gama de produse care cuprinde guma de mestecat, bomboane mentolate, dropsuri, bomboane gumate si acadele. Cele mai cunoscute branduri din portofoliul Wrigley - guma de mestecat Orbit®, - si Airwaves, precum si brandul Skittles® - creeaza placeri simple pentru consumatorii lor, in fiecare zi.
Cu operatiuni derulate in 50 de tari si distributie in peste 180 de tari, marcile Wrigley aduc zambete pe fetele oamenilor din intreaga lume. Compania are sediul in Chicago, Illinois, aproximativ 17.000 de asociati la nivel global si functioneaza ca o filiala a Mars Incorporated. Bazata in McLean, Virginia, compania Mars are vanzari nete care depasesc 33 miliarde dolari, in 6 segmente de afaceri: Produse pentru animalele de companie, Ciocolata, Alimente, Bauturi, Symbioscience. Mai mult de 72.000 de asociarii Mars din intreaga lume actioneaza conform principiilor Mars.
Pentru mai multe informatii, vizitati www.wrigley.com si www.mars.com.