Dupa ce a deschis oficial sezonul vacantelor si a dat cu pace si cu multe premii echilibrate, ZIZIN si-a desemnat castigatorul Marelui Premiu: o excursie pentru 2 persoane in Africa.
Prin tragere la sorti, ZIZIN a oferit zilnic pahare de colectie cu imaginea a 4 personaje antagonice din lumea animala utilizate in conceptul creativ al comunicarii ZIZIN din ultimul an - leoaica versus antilopa, pisica versus catelul - si saptamanal, seturi de genti de aventura, incapatoare pentru EA si practica pentru EL, pentru a le asigura o vacanta echilibrata”.
Am ramas foarte surprinsi de interesul crescut al consumatorilor pentru pachetul de premii oferit de ZIZIN in cadrul campaniei Da cu pace si-n vacanta”. Pe parcursul promotiei, am fost incantati sa constatam ca avem clienti care dovedesc un simt al umorului bine dezvoltat si care sunt deschisi catre situatii si experiente inedite, daca acestea sunt prezentate cu mult umor. Toate premiile pe care le-am oferit au fost foarte bine primite, iar castigatorului marelui premiu, un consumator obisnuit care nu a mai castigat niciodata, speram sa ii oferim o experienta de neuitat. Desigur, as dori sa le multumesc partenerilor nostri si agentiilor de publicitate, media si comunicare pentru ideea creativa a campaniei Da cu pace”. Suntem mandri ca avem alaturi de noi niste profesionisti si promitem sa dezvoltam si pe viitor campanii in care se va regasi inovatia. Mai mult decat atat, suntem bucurosi sa anuntam ca, dupa prima jumatate a anului, vanzarile ZIZIN se incadreaza in procentul de crestere propus pentru 2015, comparativ cu anul trecut, si suntem optimisti si increzatori ca trendul pozitiv se va mentine si in a doua parte a anului.”, a declarat Laura Lazar, Chief Executive Officer al Apemin ZIZIN.