Mercedes-Benz Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, a oferit recent o serie de lectii de siguranta rutiera, in cadrul programului educational Mobile Kids - initiativa Daimler, cu traditie si implementare la nivel international.
Andi Moisescu a sustinut o lectie de educatie rutiera la Scoala Centrala din Bucuresti, pentru elevii din clasele I-IV, incurajandu-i sa devina cei mai responsabili participanti la trafic si un exemplu pentru ceilalti.
"Am ales sa ma implic activ in programul educational Mobile Kids, in primul rand, prin prisma propriei experiente de parinte, fiindca stiu cat de importanta este educatia si crearea unor reflexe rutiere sanatoase pentru copiii nostri.
In plus, actiunile sustinute de Organizatia Salvati Copiii vizeaza crearea unui mediu mult mai sigur pentru copii. Astfel, decizia de a ma alatura campaniei a fost cat se poate de fireasca, mai ales, alaturi de Mercedes-Benz Romania, un partener sigur de drum”, a comunicat Andi Moisescu, Presedintele Organizatiei Salvati Copiii.
Platforma educationala Mobile Kids este dedicata copiilor cu scopul de a-i invata, intr-o maniera interactiva, regulile de circulatie si abordarea unui comportament corect in mijloacele de transport public si personal, pentru a preveni si reduce numarul accidentelor rutiere din randul copiilor.
Copiii sunt participanti activi in traficul rutier. Inca din scoala primara, acestia se deplaseaza pe jos, cu bicicleta si ca pasageri in autoturisme sau mijloace de transport in comun, multi dintre ei bazandu-se pe atentia deosebita a celorlalti participanti la trafic.
Dar copiii pot contribui si ei la propria siguranta, prin acumularea unor reguli esentiale de circulatie.
"Mercedes-Benz este un promotor al sigurantei rutiere, iar initiativa Mobile Kids a luat nastere tocmai din dorinta de a contribui la formarea unei culturi a responsabilizarii in trafic. Este important ca cei mici sa fie responsabilizati inca de la varste fragede in ceea ce priveste normele de circulatie rutiera, iar programul Mobile Kids vine tocmai in sprijinul copiilor. Inca de la prima editie in Romania rezultatele au fost pozitive, astfel ca ne-am propus ca an de an sa organizam aceasta initiativa in scoli, alaturi de Organizatia Salvati Copiii si MOKI, mascota programului", a spus Boris Billich, CEO Mercedes-Benz Romania.