Realitatea informeaza : CEO Google: E loc pe piata pentru mai multe retele sociale
Google Plus s-a lansat saptamana trecuta insa este inchisa pentru moment publicului larg, fiind disponibila in regim de testare numai utilizatorilor care reusesc sa obtina o invitatie.
Presedintele executiv al Google, Eric Schmidt a declarat ca este loc pe piata pentru mai multe retele sociale, lasand o portita pentru cooperarea cu rivali puternici precum Facebook si Twitter.
El a afirmat totodata ca Google va coopera in totalitate cu autoritatile americane pentru concurenta, dar nu va permite investigatiei lansate luna trecuta sa reprezinte un obstacol pentru implementarea strategiei companiei.
Schmidt a cedat in aprilie scaunul de director general in favoarea cofondatorului Google Larry Page si se ocupa acum de afacerile companiei cu statul.
Schmidt a aratat, intr-o conferinta sustinuta joi seara in SUA, ca este prea devreme sa aprecieze performantele noii retele sociale Google Plus, insa un indicator important al succesului acesteia este numarul urias de utilizatori care s-au inghesuit sa ia parte la testarea produsului. Google Plus s-a lansat saptamana trecuta insa este inchisa pentru moment publicului larg, fiind disponibila in regim de testare numai utilizatorilor care reusesc sa obtina o invitatie.
Unul dintre cele mai populare servicii ale Google Plus este cel de video chat, in special in randul utilizatorilor tineri, a spus Schmidt.
El a adaugat ca ar dori "o mai buna integrare cu Twitter si Facebook", facand referire la serviciile similare oferite de Plus la concurenta cu cei doi jucatori deja consacrati.
Acordul pe cautari online dintre Google si Twitter a expirat, iar Schmidt a afirmat ca cele doua companii nu au reusit sa ajunga la o noua intelegere, in pofida negocierilor indelungate.
Totodata, Schmidt a aratat ca Google a incercat sa convinga Facebook sa permita utilizatorilor Plus sa importe lista de prieteni de pe reteaua mai veche, insa discutiile nu au avut rezultat.
Presedintele Google a declarat insa ca, in viziunea sa, utilizatorii pot avea multiple identitati online pe mai multe retele sociale, desi specialistii considera ca Facebook, cu circa 750 milioane de utilizatori in intreaga lume, este deja mult prea mare pentru a mai putea exista competitie reala.