Pan Food lanseaza un nou produs: SPIRALINE, napolitanele-spirala cu gust de copilarie

estiri.ro - Stiri

Cauta in



RSS
 Stiri / Economie / Companii
Pan Food lanseaza un nou produs: SPIRALINE, napolitanele-spirala cu gust de copilarie
Pan Food lanseaza un nou produs: SPIRALINE, napolitanele-spirala cu gust de copilarie
Exista afaceri de familie, care pornesc de jos si ajung sa faca minuni. Aceasta este si povestea PAN FOOD. In imagine: noul produs SPIRALINE, napolitanele-spirala cu gust de copilarie
Exista afaceri de familie, care pornesc de jos si ajung sa faca minuni. Aceasta este si povestea PAN FOOD, care - alaturi de ciocolata de casa Batonul Copilariei (lider de piata in categorie) - a avut curajul sa mai lanseze un produs traditional, pastrandu-i reteta si gustul de odinioara. Este vorba de napolitanele spirala numite acum SPIRALINE, umplute cu 3 creme savuroase.
Cu o investitie de 1.5 milioane euro facuta cu fonduri europene, Pan Food a reusit sa reitereze un produs cu puternice radacini in traditia sibiana care facea senzate acum 30 ani in Romania: napolitanele spirale! Brandul SPIRALINE a fost lansat recent, cele 3 tipuri de napolitane fiind umplute cu crema de cacao, cocos si vanilie. Acestea se pot gasi in magazinele din comertul traditonal, urmand a fi listate in curand si in lanturile moderne.
Compania este pregatita sa lanseze si alte variante de crema: lapte si cacao, alune de padure, fructe de padure, lamaie sau rom - acestea fiind in topul preferintelor romanilor, conform sudiilor si degustarilor efectuate. Pachetul de napolitane spirale ambalate individual cantareste 48 g sau la cutie 256 g, varianta vrac a acestora fiind la 1.8 kg, preferata de magazinele mici si mijlocii.
- Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa 19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul ca ne numaram printre putinele firme producatoare si nu doar importatoare de produse zaharoase in Romania. Ca orice om de afaceri la inceputul antreprenoriatului, am tras invataminte din propriile greseli, am imbunatatit constant procesul de productie si procedurile interne, ne-am adaptat cerintelor partenerilor nostri si am ajuns ca de la fabricuta noastra, care producea 2-3 variante de ciocolata, sa lansam zeci de noi produse. Am cladit afacerea de la zero pe criterii solide, cum ar fi calitatea produselor si respectul fata de consumatori. Este un vis devenit realitate si stiu ca ma numar printre putinii romani norocosi care, dupa atat de multa munca, se pot si bucura de rezultate. O contributie esentiala la dezvoltarea firmei a avut-o in ultimii 15 ani ing. Florina Braulik, in prezent director executiv, care si-a pus amprenta pe activitatea de productie, optimizand retetele si lansand produse de succes. Sunt fericit ca fiul meu imi calca pe urme si dezvolta in directia potrivita destinul Pan Food, adaugand noi produse in portofoliu, dezvoltand relatile cu partenerii si punand accent pe promovarea si comunicarea brandurilor. Am toate motivele sa fiu mandru de oamenii care alcatuiesc astazi familia Pan Food si sa privesc cu incredere in viitor!, declara Ioan Stanea, administratorul Pan Food.
Cresterea cifrei de afaceri in ultimii ani - estimata anul acesta a depasi 20 milioane lei -, si a colectivului - numarul de angajat ajungand la 100, unii prezent inca de la infiintare -, au adus cu sine si cresterea capacitatii de producte si depozitare, motiv pentru care spatul a fost extins in aceasta vara - fiind dotat conform ultimelor standarde europene si certificat IFS si BRC - pentru a oferi clientlor produse de calitate si pentru a servi prompt cererile primite de la reteaua de distributie in continua expansiune.
In 2001, fondatorii - inginerii Ioan Stanea din Sibiu si Gheorghe Pristavu din Campulung Muscel - inspirati de gustul copilariei de fiecare data cand preparau ciocolata de casa pentru cei mici, si-au facut curaj si au deschis fabrica de produse zaharoase PAN FOOD, cu capital 100% romanesc. Pana in 2006 activitatea companiei s-a desfasurat in 2 spati inchiriate in Sibiu. In 2007 au construit din temelii o fabrica, proprietate a firmei, care masoara actualmente peste 3000 mp in Parcul Industrial P2 din Sura Mica, judetul Sibiu - unde isi desfasoara si azi activitatea. Permanent cautand sa-si imbunatateasca retetele, in fabrica construita acum 19 ani inca se mai prepara manual mare parte dintre produse, obiectivul principal fiind acela de a obtine gustul perfect cu cele mai simple si traditonale ingrediente.
Astfel, imbinand cu succes valorile traditei cu ideile inovatoare ale prezentului, Pan Food a creat o gama variata de produse care tin pasul cu calitatea si diversitatea produselor din domeniu. A inceput cu ciocolata Batonul copilariei (si astazi preparata manual in proporte de 90%), cunoscuta in toata tara si peste hotare. Nu peste mult timp gama de produse a fost diversificata, aparand astfel prajitura Lica cu foi de napolitana si zahar caramel, nuga Cindrel si Bliss cu delicioase arome, umpluturi si miere de la crescatorii de albine din judetul Sibiu, alaturi de Biscuiti si Nucile umplute cu multa crema, prajiturile asortate Sureanca si Dorothea preparate din pandispan cu diferite creme si arome si Salamul de biscuiti.
Pe plan natonal, reteaua de distributie este alcatuita din cel putin cate un distribuitor in fiecare judet. Cu o crestere accelerata in ultimii 3 ani, astazi 30% din producta Pan Food este distribuita in tari din Europa, Statele Unite si Canada, in Romania ocupand inca din 2013 locul 1 la productia de ciocolata de casa.

(Text: M.A.P. & F.P.M.)
(Miercuri 27.11.2019 09:19, Mireille Astrid POPA) © estiri.ro
 Alte articole din aceasta categorie
ASEVI: 25 ani in productia detergentilor eficienti (27.11.2019)
Liniile preorasenesti care asigura transportul calatorilor intre Bucuresti si localitatile din judetul Ilfov sunt reorganizate, incepand de la 1 ianuarie 2019 (01.01.2019)
Prognoza antreprenorului grec Pericles Venieris: Venituri de 100 de milioane de euro cu noua bautura racoritoare Green Cola, lansata recent in Romania (08.07.2018)
O noua imagine Oscar Downstream, aceleasi valori, o noua calatorie (13.06.2018)
Pancakes with travel flavour (02.03.2018)
Cummins Generator Technologies isi muta intreaga productie de generatoare electrice din Anglia in Romania (14.10.2017)
Sistema Italia, modelul italian in Romania: o prezenta istorica ce renaste (11.10.2017)
Carrefour lanseaza Card Plus, un nou program de fidelitate, pentru clientii supermarketurilor din 22 de orase (02.10.2017)
Nou record PROFI: opt inaugurari si o remodelare intr-o singura saptamana (30.09.2017)
Juergen Schunn: Vanzarile la autoturismele Mercedes-Benz vandute de Auto Schunn au crescut cu aproximativ 54% in 2016 fata de 2015 (22.08.2017)
 CURS VALUTAR
Joi 02.07.2020
1 EUR 4.8372 lei -0.11%
1 USD 4.3114 lei -0.28%
1 HUF 0.0137 lei +0.75%
1 RUB 0.0607 lei -0.33%
1 BGN 2.4732 lei -0.11%
1 MDL 0.2508 lei +0.72%
1 Gr. AUR 247.9207 lei +0.75%
Toate valutele
Miercuri 01.07.2020, BNR
Interviu / Exclusiv
Lili Fedorca: Izolarea si distantarea, in timpul pandemiei, afecteaza negativ individul la nivel psihic!

Lili Fedorca: Izolarea si distantarea, in timpul pandemiei, afecteaza negativ individul la nivel psihic!


Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/estirir/public_html/module/modul_primap_cautari.php on line 29
Reteaua de siteuri

© 2002 - 2020 estiri.ro. Toate drepturile rezervate.
gazduire siteuri
gazduit de fhr.ro
Pagina generata in 0.0450 sec.