Plangerile la adresa societatii de asigurare Euroins continua sa dea batai de cap inclusiv Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA). Un nou caz inregistrat in Botosani scoate la iveala calvarul pe care trebuie sa-l indure soferii care ar trebui sa fie despagubiti de firma cu pricina. Pe 13 octombrie, Laurentiu P. si-a parcat Ford-ul pe Bulevardul "Mihai Eminescu", vizavi de fostul sediu al Filarmonicii, dar un tanar care a evitat un copil angajat intr-o traversare neregulamentara i l-a avariat. Masina a ajuns apoi intr-un service. Cum reparatiile trebuiau platite de Euroins, autoturismul a stat 10 zile fara sa poata fi reconditionat, pentru ca inspectorii de daune ai societatii de asigurari nici macar nu s-au sinchisit sa faca constatarile. Dupa efectuarea reparatiilor, botosaneanul - care nu a avut nicio vina in producerea accidentului - a trebuit sa plateasca nota intrucat cei de la Euroins au refuzat pur si simplu sa achite service-ul. "A trebuit sa fac o descoperire de cont, insa pentru acesti bani platesc dobanda. Asta in conditiile in care cei de la Euroins mi-au spus ca as putea fi despagubit in termen de 30 de zile de la depunerea facturii", a declarat Laurentiu P.
Purtat pe drumuri, cu nervii la pamant si pus la plata pentru o vina care nu-i apartine, botosaneanul spune ca va depune plangere la CSA si va actiona societatea de asigurari in instanta.
O plangere similara a depus si un botosanean caruia societatea a refuzat sa-i plateasca despagubirile pentru masina avariata intr-un accident. Reprezentantii firmei au replicat atunci ca vor analiza cazul.
In ultima perioada, mai multi soferi s-au plans de incetineala cu care actioneaza firmele de asigurari, care fie platesc daunele cu intarziere, fie achita doar o parte din valoarea reparatiilor. Singura sansa de solutionare a acestor probleme o reprezinta actiunile in instanta, insa acestea inseamna costuri suplimentare si timp pierdut.