Outlander 2010 combina sportivitatea si designul spectaculos cu versatilitatea unui SUV cu cinci sau sapte locuri. Modelul redesenat pentru 2010 (versiune denumita GT) afiseaza aceeasi parte frontal inspirata de la avioanele de vanatoare si copiata cu adaptarile de rigoare de la Lancer Evolution. Pentru a sustine sportivitatea noului design spoilerul fata are culoarea neagra pentru a trece "neobservat", iar plafonul masinii este acum realizat din aluminiu, cu aceasta solutie coborandu-se central de greutate si masa totala a masinii Outlander este bazat pe aceeasi platforma performanta ce reprezinta fundatia pentru modelele Lancer, inclusiv versiunea Evolution. Rezultatul este un crossover care ofera manevrabilitate, stabilitate si o implicatie a soferului in condus nemaiintalnita in acest segment. O structura foarte rigida, ce utilizeaza aliaje mai rezistente in punctele cheie, a permis reglarea sportiva a suspensiilor fara a afecta negativ comportamentul autovehiculului.Super-All Wheel ControlOutlander GT foloseste sistemul avansat, adaptabil la orice tip de carosabil, denumit S-AWC. Acesta utilizeaza un diferential activ pentru puntea fata si unul central controlat electronic, distribuind cuplul in mod activ si inteligent atat intre cele doua punti cat si (stanga/dreapta) la rotile puntii fata. Soferul poate selecta unul dintre cele trei moduri (asfalt, zapada sau diferential central blocat) la simpla rotire a unui buton, beneficiind de tractiune permanenta indiferent de conditiile meteorologice, nu doar atunci cand traverseaza suprafete alunecoase. Selectorul din consola centrala permite alegerea intre tractiunea integrala permanenta si folosirea a numai doua roti motrice (reducandu-se consumul de combustibil).Date despre motorizari



Daca tractati o remorca sau daca aveti nevoie de cuplu mare la mersul pe teren accidentat sau un consum mai redus de combustibil la drum lung sau in oras, aveti la dispozitie motorizarea diesel de 2,2 l. Acesta ofera 156 CP, iar cuplul maxim de 380 Nm este dezvoltat la numai 2.000 rpm. Versiunea de 2,2 l diesel ofera performante remarcabile si un consum de combustibil redus. Daca preferati motorizarile pe benzina, atunci veti aprecia experientele pe care vi le ofera propulsorul de 2.4 l. Aceasta unitate moderna ofera o putere maxima de 170 CP la 6.000 rpm si un cuplu maxim de 232 Nm la 4.100 rpm si este disponibila in variantele cu transmisie manuala cu cinci trepte sau transmisie CVT (transmisie cu variatie continua) cu mod sport cu sase trepte si padele de comanda pe coloana de directie. Transmisia CVT combina usurinta utilizarii specifice unei transmisii automate cu experienta conducerii sportive a unei transmisii manuale. Colt a fost primul model ce a imprumutat identitatea vizuala a lui Lancer Evo, iar acum este randul lui Outlander. Credem ca motivul pentru care constructorul japonez a optat pentru imaginea Evo pentru restul modelelor nu este reducerea remuneratiei designerilor ci dezvoltarea unei imagini reprezentative si usor de recunoscut, asemanatoare cu ceea ce exista la BMW.