Carrefour si OttoBroker au lansat Bursa RCA, prima actiune din programul national "Asigurari pentru toti", vineri 6 noiembrie la toate standurile "Carrefour OttoBroker - Asigurari pentru toti" din hipermarket-urile si galeriile comerciale din tara: Militari, Orhideea, Colentina, Baneasa, Berceni, Unirii, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi Felicia, iar din 12 noiembrie 2009, aceste oferte vor fi disponibile si in hypermarket-urile Carrefour din Braila, Buzau si Focsani.
Lansata sub sloganul "Castigi GARANTAT", Bursa RCA permite publicului sa urmareasca evolutia reala a ofertelor asiguratorilor in ceea ce priveste politele RCA. Astfel, in fiecare saptamana, standurile "Carrefour OttoBroker - Asigurari pentru toti" vor afisa evolutia ofertelor RCA ale celor mai importanti asiguratori de pe acest segment.
In acest moment, principalul criteriu in alegerea unei polite RCA este pretul, desi acesta nu presupune intotdeauna cea mai buna alegere in ceea ce priveste oferta globala. Chiar daca unele societati de asigurare au reputatia de operator care ofera preturi mici, in realitate preturile se schimba periodic. Astfel, asiguratorul cu preturi mici saptamana trecuta, poate avea in saptamana urmatoare preturi mai mari, iar beneficiile conexe unei polite RCA sunt de multe ori necunoscute sau ignorate.
"Bursa RCA este un demers care incurajeaza decizia informata din partea publicului in ceea ce priveste alegerea unei polite de asigurare RCA. Vrem ca oamenii sa stie ca preturile la RCA evolueaza diferit la diversi asiguratori si ca intotdeauna e bine sa vezi mai multe oferte. De asemenea, e la fel de important sa alegi in cunostinta de cauza - nu intotdeauna pretul cel mai mic iti aduce polita cea mai bua pentru tine. Uneori, pentru cativa lei in plus la RCA poti beneficia de o oferta speciala extrem de interesanta sau discounturi la alte tipuri de polite. Scopul OttoBroker tocmai acesta este - sa informeze corect si complet clientii si sa le adua oferte speciale in cadrul proiectului Bursa RCA - Castigi garantat", spune Victor Sraer, Director General OttoBroker.
"Extinderea proiectului Asigurari pentru toti cu Bursa RCA urmareste imbogatirea ofertei initiale astfel incat clientii nostri sa beneficieze de cele mai bune oferte personalizate dupa nevoile proprii. Acest demers este in concordanta cu strategia Carrefour de a oferi varietate si posibilitatea de a alege dintre diferitele oferte, avand in acelasi timp toate informatiile necesare", spune Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania.