Conferinta de presa de la PSD nu a adus aproape nimic nou pe esichierul politic local. Ca si pana acum, au fost adusi in fata presei cativa candidati PSD pentru Parlamentul Romaniei, Claudiu Pop a atacat atat PNL, cat si PDL, iar Ioan Mang s-a aratat revoltat de refuzul Guvernului de a mari salariile profesorilor.
In fata opiniei publice au fost adusi de aceasta data candidatii PSD la Camera Deputatilor din colegiile 5, 6 si 7, plus candidatul la Senat din colegiul 3, Florian Pavel. Acestia au spus in cor ca sunt fini cunoscatori ai problemelor cu care se confrunta persoanele din colegiile in care vor candida si ca ii vor reprezenta pe acestia cu cinste in Parlamentul Romaniei.
Criza economica ar putea arunca Romania in dezastru
Decanul Facultatii de Stiinte Politice, Lia Pop, s-a aratat surprinsa de nepasarea cu care Guvernul trateaza problema crizei economice, o criza care i-a pus in garda pe toti specialistii europeni. "Este de neacceptat ca CSAT sa faca scandal pe alte teme minore, in loc sa puna la cale un plan de a feri Romania de aceasta criza. Este o lipsa ingrozitoare de responsabilitate si cred ca se vede clar aici ca este nevoie de un alt Guvern. A spera ca aceasta criza va ocoli Romania este o iluzie", a declarat Lia Pop.
"Este penibil ca Guvernul sa atace o lege a parlamentului"
Un alt subiect tratat de reprezentantii PSD in general si de Ioan Mang in mod special a privit invatamantul si, implicit, decizia de majorare a salariilor profesorilor cu 50%. "Guvernul uita un lucru deosebit de important, deciziile parlamentare sunt deciziile romanilor pentru ca romanii i-au ales. Cred ca e penibil ca o astfel de decizie sa fie contestata. Nu e posibil ca un profesor debutant, dupa atatia ani de scoala, sa aiba un salariu de sase milioane de lei. La un astfel de salariu noua ni se spune ca nu sunt suficienti bani la buget, dar pentru salariile de sute de milioane de lei de la unele institutii publice si pentru achizitionarea de Loganuri cu zeci de mii de euro sunt bani?", s-a intrebat Ioan Mang.
"Este inadmisibil ce a facut Tariceanu"
Si mai critic la adresa Guvernului a fost deputatul Claudiu Pop. Acesta a afirmat ca este inadmisibil ca "Tariceanu sa vina la Oradea si sa-i certe pe locuitorii de pe strada Densusianu care se plangeau ca le crapa peretii la case din cauza lucrarilor la centura". Deputatul a ridicat si problema construirii de noi ANL-uri in Oradea, cerand administratiei locale sa finalizeze discutiile cu reprezentantii Bisericii pentru a gasi alte spatii.
La finalul discursului, Claudiu Pop a sustinut ca va face tot posibilul ca locuintele care vor avea de suferit in urma lucrarilor la centura orasului sa fie reparate din banii Guvernului, cu conditia ca PSD sa ajunga la guvernare.