Spotul care promoveaza crema Garnier, in care apare Luminita Anghel - candidat din partea PSD la alegerile parlamentare - nu va putea fi difuzat pe posturile de televiziune si radio pe perioada campaniei electorale, potrivit unei decizii luate, marti, de Consiliul National al Audiovizualului (CNA).
Potrivit unei adrese remise CNA de Catalin Radu Dancu, avocatul Luminitei Anghel, intre cantareata si societatea L'Oreal SA s-a incheiat un contract privind promovarea unor produse din gama L'Oreal, pe o perioada de un an de zile, incepand cu data de 1 aprilie 2008. In baza contractului s-a realizat un spot publicitar pentru produsul cosmetic "Garnier Skin Natural Ultralift", crema de fata, care va fi difuzat in fiecare zi, timp de un an de zile, perioada care include si pe cea aferenta campaniei electorale.
Promovarea cremei "Garnier Skin Natural Ultralift" se face prin toate formele de comunicare, inclusiv televiziune si radio, clipul neavand, potrivit adresei avocatului Luminitei Anghel, "niciun fel de amestec politic". In plus, in respectivul spot, Luminita Anghel apare sub denumirea "artist pop".
Unii dintre membrii CNA, printre care si Ioan Onisei, au sustinut ca, fiind facut inainte de campania electorala, spotul ar putea fi difuzat si in perioada campaniei. "Ea nu a transmis niciun mesaj, nu se asociaza numele din spot cu niciun candidat. Este o prezenta individualizata marcata ca atare", a spus Ioan Onisei.
Totuti, potrivit Narcisei Iorga, noul membru al CNA, prin difuzarea spotului la crema Garnier, Luminita Anghel ar beneficia de mai mult spatiu pe TV si radio decat ceilalti candidati la campania electorala. "Doamna Luminita Anghel beneficiaza de mult mai mult spatiu de publicitate decat ceilalti candidati, care nu beneficiaza de spatiu de publicitate", a spus Narcisa Iorga.