Institutul pentru Politici Publice (IPP) constata ca, dupa primele 20 de zile de campanie, candidatii la Primaria Generala si la cele de sector au cheltuit 866.200 euro pentru publicitatea electorala in presa scrisa, cel mai mult platind Vasile Blaga si Razvan Murgeanu, de la PDL. IPP mentioneaza, intr-un comunicat remis vineri ca suma de 866.200 euro este de 2,2 ori mai mica decat au cheltuit candidatii la aceleasi functii in anul 2004, pentru aceeasi perioada, ceea ce in opinia Institutului demonstreaza "non combatul" din aceasta campanie. "La aceste sume se adauga suma de 108.636 euro cheltuiti inainte de startul oficial al campaniei de catre trei candidati la Primaria generala si trei candidati la primariile de sector", se arata in comunicat. IPP informeaza ca Vasile Blaga a cheltuit pana acum, in campanie, 269.866 euro pentru publicitatea in presa scrisa, plus 12.000 euro in precampanie, Ludovic Orban a cheltuit 84.941 euro plus 22.013 euro in precampanie, Cristian Diaconescu - 86.218 euro, Cozmin Gusa - 14.062 euro plus 24.065 euro in precampanie, iar Sorin Oprescu - 10.517 euro. Dintre candidatii la Primaria Sectorului 1, Razvan Murgeanu (PDL) a cheltuit 167.955 euro si 16.000 euro in precampanie, Dan Tudorache (PSD) - 20.601 euro, iar Andrei Chiliman (PNL) - 13.199 euro. IPP mentioneaza ca Neculai Ontanu, candidat PSD la Primaria Sectorului 2, a cheltuit 5.617 euro pentru acelasi tip de campanie.Pentru Primaria sectorului 3, Duru Giugulea (PSD) a cheltuit 43.784 euro si Liviu Negoita (PDL) - 15.405 euro. Adrian Inimaroiu (PV) a cheltuit 7.570 pentru presa scrisa, pana acum, in campania pentru Sectorul 4, iar Vasile Mihalache (PSD) - 4.997 euro. IPP mentioneaza ca Marian Vanghelie a cheltuit, pana acum, 11.432 euro pentru acelasi tip de publicitate. Cristian Poteras (PDL), Antonel Tanase (PNL) si Dan Darabont (PSD) au cheltuit 95.015 euro, 19.360 plus 24.905 euro in precampanie si, repsectiv, 15.622 euro, potrivit aceleiasi surse.