Primarii de comune si orase din judetul Gorj nu prea se preocupa de desfasurarea campaniei electorale pentru alegerile europarlamentare, foarte multe dintre panourile de afisaj ramanand goale.


Primarilor din Gorj nu le mai "arde" de campania electorala pentru alegerile europarlamentare, cu toate ca majoritatea sunt si sefi de partide. Edilii par preocupati mai degraba de soarta bugetelor locale si de cum sa faca rost de bani pentru a acoperi plata lucrarilor de investitii angajate pentru anul in curs. Nici cetatenii nu sunt interesati de oferta partidelor, care, cel putin la Targu Jiu, nu au fost preocupate sa lipeasca afise cu publicitate electorala pe panourile special montate. 160 dintre acestea au ramas goale, semn ca si prin bugetele partidelor sufla vantul. "Daca in toamna partidele se bateau pe spatiile de afisaj de la Targu Jiu, acum, aproape jumatate sunt goale. Poate spre sfarsitul campaniei vor mai aparea afise", a declarat Ion Tudor, directorul executiv al Politiei Comunitare din Targu Jiu.

Nu au "chef" de europarlamentare

Edilii din Gorj nu mai par la fel de dispusi sa se implice in campania electorala: "Eu nu ma mai apuc sa mint lumea pentru parlamentari. Noi ne uitam la buget si vedem ca nu mai avem pe unde sa scoatem camasa", a declarat Aristide Serbanescu, primarul comunei Schela, din partea PSD. Primarul din Urdari, Mihai Calota, a afirmat ca este implicat in obtinerea de fonduri europene: "Daca vor voturi, candidatii n-au decat sa vina sa le ceara. Am mers la Bucuresti, la Compania Nationala de Investitii, pentru obtinerea de fonduri pentru o sala de sport. Pentru campanie vom incepe zilele acestea sa alergam", a declarat Calota. Stefan Lupu, edilul liberal din Stejari, nici nu vrea sa auda de politica, fiind doar vicepresedinte la organizatia locala a PNL: "Pentru campanie poate sa alerge presedintele organizatiei comunale, eu sunt doar vicepresedinte. In plus, sunt o multime de treburi in comuna de care trebuie sa ma ocup".

Criza "bate" campania

Deputatul PSD, Vasile Popeanga, considera ca abia in ultimele doua saptamani de campanie electorala va fi mai multa animatie. "Cred ca abia in ultimele doua saptamani echipele de campanie vor fi foarte dinamice. Vor avea loc actiuni specifice de aducere la vot a electoratului, mai ales ca toate sondajele de opinie indica o participare slaba", a mentionat deputatul social-democrat. De aceeasi parere este si deputatul portocaliu Severus Militaru: "Este adevarat, campania a debutat de putin timp, eu cred ca motoarele se vor tura in ultima decada. Oamenii sunt mai interesati de aceasta criza, care nu se stie cand se va termina".