Vineri au loc alegerile prezidentiale in Iran, iar sursa de provenienta a banilor nu este cunoscuta. Exista suspiciuni ca acestia provin din strainatate. Campania prezidentiala in Iran a ajuns sa coste zeci de milioane de dolari, dati pe DVD-uri, postere, spoturi ale principalilor candidati, Mahmud Ahmadinejad (foto) si reformistul Mir Hossein Mussavi. Pe toate vitrinele magazinelor sunt fie postere fie cu Ahmadinejad, fie cu Mussavi, iar parbrizele masinilor sunt uneori asa de pline ca soferii abia vad pe unde merg. Peste tot flutura steaguri in culorile candidatilor. Pe site-urile si pe blogurile iranienilor, dar si pe Facebook ori MySpace circula multe spoturi electorale, dar mai ales ale reformistului Mussavi si au aparut ziare noi, pur electorale. In fata unei asemenea desfasurari de forta, iranienii isi pun problema cat costa campania. Cam 45 de milioane de dolari, a dezvaluit pentru un blog iranian o sursa apropiata de candidatul Mussavi. In schimb, sustinatorii lui Ahmadinejad spun ca nu dau aproape niciun ban, pentru ca, din convingere, oamenii obisnuiti distribuie mereu aceleasi variante de postere multiplicate chiar de ei. Reformistii acuza insa ca in campanie, presedintele ar da o mana de ajutor ilegala militiilor islamice.