Serviciul Administrarea Domeniului Public se bucura de mai multa atentie dupa ce dorinta primarului Dumitru Nicolae de inlaturare a directorului Florin Popescu a fost indeplinita.

Consiliul Local a modificat Regulamentul de organizare si functionare a SADP. Modificarile au fost aduse in sensul ca finantarea activitatii Serviciului nu se va mai face ca pina acum doar din venituri extrabugetare, venituri proprii, ci si din subventii acordate de la bugetul local.

In raportul de specialitate realizat pe marginea acestui subiect de Directia economica din cadrul Primariei se arata ca, dupa ce in 2005-2006 au fost predate SADP Stadionul Dunarea si Baia Comunala, Administrarea Domeniului Public a ajuns in situatia de a nu se mai descurca doar cu sumele rezultate in urma activitatii sale.

Pina aici nimic nu pare a fi anormal. SADP este un serviciu din cadrul Primariei si deci municipalitatea are, intr-o oarecare masura, obligatia de a finanta unele activitati ale acestuia. Trebuie facuta insa precizarea ca fosta conducere a Serviciului i-a solicitat in mai multe rinduri primarului sprijin financiar.

Schimbarea de pozitie a municipalitatii a avut loc chiar in momentul in care fostul director al SADP a acceptat ideea de a demisiona, iar Consiliul Local a aprobat ca Eduard Grosu sa ocupe fotoliul ramas vacant.