Recent, in Afi Palace Cotroceni a avut loc evenimentul MOA la care au participat Dana Savuica, Roxana Iliescu, Madalina Ulmeanu - Director General MOA si Olivier Bagdassarian - Director International MOA.
Roxana Iliescu si Dana Savuica s-au aratat extrem de entuziaste la vederea accesoriilor din magazinul MOA.
Danei i-au placut in mod special colierele mari.
Istoria MOA incepe cu adevarat in 2002, adica in urma cu exact 10 ani, atunci cand Sebastien Bismuth si Cyrille Tarica, pana atunci creatori de accesorii pentru cei mai mari "actori" din piata de fashion din Franta, decid sa-si lanseze propriul brand, numit sugestiv MOA (un joc de cuvinte de la "moi"- eu dar se citeste .."moa"). De altfel, sloganul lor este "All you need is...MOA".
Un an mai tarziu, MOA primea Marele Premiu la festivitatea Francizorilor din tara lui Moliere pentru cel mai inovativ si eficient concept de magazin. Ca urmare alte 8 noi magazine s-au deschis cu succes in Franta.
Anul 2005 aduce o colaborare extrem de fructuoasa cu celebra ETAM, intai pentru conceptul de 15 shop in shop MOA for ETAM si mai apoi ETAM intra in actionariatul MOA, alaturi de un alt nume important de pe piata de accesorii din Franta, grupul RAND FRERES, ceea ce a dus la o expansiune destul de rapida a grupului.
Astazi, MOA are peste 350 de magazine (in direct, afiliati, francize, shop in shop sau corenrs) in peste 10 tari ale globului si planuri de extindere pe masura. Cheia succesului sta in echilibrul perfect dintre calitate, designul mai mult decat atragator si pretul accesibil tuturor. Practic, la MOA tii pasul cu moda, poti fi in fiecare zi alta, fara efecte naucitoare asupra bugetului tau.
Prin cele 4 mari game ale oricarei colectii, MOA vizeaza categorii de target feminin diferite, de la cele mai tinere la cele mai intelepte, unite doar de dragostea pentru frumos, eleganta si necesitatea de a pune in prim plan propria personalitate cu ajutorul accesoriilor.
In magazinul MOA din Afi Palace Cotroceni au fost investiti peste 50.000 de euro.