Ancorat in realitatea cotidiana, in care lectura se imbina cu diversitatea si modernismul, BookLand iese din stereotipul unui targ de carte clasic oferind publicului un adevarat mix cultural: improvizatii, dinamism, concerte, dialoguri, dezbateri, muzica, dans, film.
Inovator si doborator de prejudecati, caravana a reusit coborarea cartii din turnul de fildes pentru a fi adusa in mijlocul oamenilor, acolo unde le place tot mai mult sa isi petreaca timpul, invitand cititorii la intalniri intr-un spatiu familiar si la indemana.
Conceptul Caravanei BookLand este unul innovator ce ofera editurilor participante servicii integrate, merchandising, vanzare de carte si promovare. Acestea incluzand logistica traseului, angajamente in mall-uri si/sau spatiile agreate, transport si asamblare mobilier, transport si merchandising carte, o echipa cool de vanzari si promovare media.

Caravana BookLand editia a III-a - 2013

Targul de carte BookLand - cea mai de amploare Caravana a Cartii - a ajuns la editia a 3a. Anul acesta BookLand reitereaza initiativa culturala dedicata Cartii printr-un format ancorat in contemporan, care atrage prin modernitate, mobilitate si participare activa a cititorilor.
BookLand vine acolo unde oamenii sunt deja. Nu-i cheama, ci ii urmeaza!
In periplul nostru prin cele 19 orase vom promova timp de 10 luni o selectie optima de titluri de carte, muzica si film, din portofoliul celor peste 100 edituri reprezentate.
Turneul cartilor porneste cu entuziasm pe 5 Martie din Oradea si se va incheia in atmosfera sarbatorilor de iarna, pe 23 Decembrie, la Bucuresti.