Cele mai multe produse de calitate de pe piata din România sunt importate. Pentru a avea succes într-o afacere care se bazeaza pe importuri, este nevoie de mult mai mult decât de un contract exclusiv de distributie.Wissen Techonologies este una dintre companiile specializate în importul, producerea si distribuirea articolelor sanitare automate (pe baza de senzori), structurilor metalice (balustrade de inox) si placarilor exterioare cu panouri compozite. "Am ales acest domeniu pentru ca am vazut ca e nevoie de asa ceva. Am fost foarte mult în strainatate, la expozitii, si am venit cu tot ce înseamna nou în piata", a declarat Ovidiu Pasoi-Sîrbu, directorul Wissen Technologies.  
"Am reusit datorita clientilor" Firma si-a început activitatea în 2003, cu o investitie de aproximativ 50.000 de euro si cu zece angajati. În prezent, are 50 de salariati si o cifra de afaceri de aproximativ 300.000 de euro. Este distribuitor exclusiv de panouri compozite Alutile si are colaborari cu firme din Bucuresti, Pitesti si Craiova. "Am devenit unici importatori ai brandului dupa trei ani. A fost greu, dar am reusit datorita clientilor. Succesul porneste de la clienti - nu ai cerere, nu faci nimic", a precizat Ovidiu Pasoi-Sîrbu, care a explicat ca seriozitatea joaca un rol important, asa ca au fost întotdeauna corecti cu clientii si au respectat termenele. De asemenea, societatea a avut avantajul ca se ocupa de distribuirea mai multor tipuri de produse, care "sustin" firma în perioadele reci, când constructiile sunt în "hibernare". Un rol important l-a avut însa si experienta avuta cu alta firma, Intel-Pack, lansata în 1993 (îsi continua activitatea si în prezent), care se ocupa cu productia de echipamente pentru ambalat si cu prestari servicii de ambalare. 
Publicitatea e sufletul succesului Pentru a deveni cunoscuti si a avea succes, a fost însa nevoie de mai mult decât atât. "În domeniu, nu a fost concurenta foarte mare. Pe zona Olteniei, suntem singurii importatori. În plus, am avut grija sa nu venim cu preturi mari si am facut ivestitii constante. Nu trebuie sa fii lacom pentru a avea succes" a spus directorul firmei. Alt atu a fost si acela ca ofera servicii complete - vânzare si montare - si garantie la materiale si la lucrarile executate.Totusi, imaginea si o buna promovare au fost elementele care au facut diferenta. "Fiecare domeniu de activitate are propriul site si asta a contribuit la succesul afacerii, deoarece inspira încredere. În plus, participam la expozitii - e un lucru esential si conteaza cel putin 50% în promovare", a precizat Ovidiu Pasoi-Sîrbu. Atât el, cât si sotia sa, care se implica 100% în afacere, au avut în permanenta în vedere faptul ca imaginea conteaza. De aceea, sfatul pentru cei care vor sa se lanseze într-o astfel de afacere este sa nu uite de acest aspect. "Sa respecte ceea ce înseamna colaborare cu clientii si sa investeasca în publicitate. 70-80% din succesul afacerii înseamna imagine. Calitatea în piata înseamna mult, dar, daca nu ai publicitate, nu faci nimic", a afirmat Pasoi-Sîrbu. 
Cât de grea este o astfel de afacere? 
Oricât de simpla ar parea o astfel de afacere la prima vedere, mai ales ca domeniul contructiilor în Craiova si Dolj este în plina dezvoltare, ea nu este lipsita de dificultati. "Greutatile afacerii constau în gasirea angajatilor potriviti. Cautam numai profesionisti. La noi exista persoane cu pregatire, dar majoritatea vor sa plece la munca în srainatate si sunt mai greu de gasit", a adaugat Pasoi-Sîrbu.