O companie care vrea sa fie performanta in aceasta perioada de criza trebuie sa investeasca in comunicare. Aceasta este doar una dintre ideile subliniate de catre reprezentantii Vodafone la evenimentul Vodafone Business Club din Banie.

Craiova a fost ieri gazda conferintei regionale Vodafone Business Club, un eveniment organizat de Vodafone Romania si dedicat mediului de afaceri. Acesta a inclus dezbateri si discutii pe teme economice si de comunicatii. Cu aceasta ocazie, reprezentantii Vodafone au prezentat, sub sloganul "Ai idei, avem solutii!", ultimele noutati in portofoliul de produse si servicii Vodafone pentru segmentul de business si modul in care solutiile de comunicatii pot ajuta companiile sa aiba un control sporit asupra costurilor si sa-si atinga obiectivele de eficienta, performanta si flexibilitate. "Ne bucuram sa ne aflam astazi la Craiova, la o noua intalnire Vodafone Business Club, seria de evenimente pe care Vodafone le organizeaza in fiecare an, in mai multe orase din tara, cu clientii si partenerii sai. Pentru noi este o ocazie de a ne intalni cu clientii nostri si a gasi impreuna solutii cat mai potrivite nevoilor actuale ale companiilor", a spus Adrian Georgescu, director Sales Business Market la Vodafone Romania, care a explicat ca o companie care vrea sa fie performanta in aceasta perioada de criza trebuie sa investeasca in comunicare.

Robert Turcescu: Nu trebuie sa vedem doar partea goala a paharului

Despre modul de abordare a crizei le-a vorbit oamenilor de afaceri doljeni si jurnalistul Robert Turcescu. Acesta a atras atentia asupra faptului ca, desi este o situatie de disconfort, criza este ea insasi o experienta. "Nu trebuie sa vedem doar partea goala a paharului", a declarat Robert Turcescu la conferinta de la Craiova, care a atras atentia asupra faptului ca solutia iesirii din criza nu este nici pe departe promovarea si imbratisarea unei atitudini negative. "Eu cred ca pentru Romania e obligatoriu ca in perioada pe care o traversam sa gandim in comparatie. Noi nu suntem izolati in lumea asta mare, ci suntem interconectati cu ceea ce inseamna economia mondiala, iar exercitiul comparatiei despre cum isi construiesc alte state bugetele sau sistemele de asigurari sociale sau de sanatate este absolut necesar pentru ca solutiile celorlalti s-ar putea dovedi fiabile si pentru noi. Concentandu-ne exclusiv pe batalia politica interna si dramele noastre interne (nu avem autostrazi, vin facturi mai mari, vine iarna etc.), ramanem izolati. Numai facand comparatii putem afla unde anume ne aflam in comparatie cu alte tari", a adaugat Robert Turcescu. La nivel european, Romania detine cel mai mare procent de populatie care traieste intr-o locuinta fara apa curenta, fara baie si fara WC in casa (42%, fata de 18% in Bulgaria, 4% in Ungaria, 2% in Grecia, 1% in Slovenia si 0% in Italia, Germania, Luxemburg, UK, Spania, Suedia). Pe de alta parte, romanii sunt insa campioni la detinerea de locuinte. "96% din populatie are un certificat de proprietar, in timp ce Elvetia are doar o treime din acest numar. Acest lucru spune mult despre mobilitatea fortei de munca", a precizat Turcescu. Asta deoarece persoanele care au o casa sunt mai greu de convins sa mearga sa munceasca intr-o alta localitate. Alt element esential in depasirea crizei este si investirea banilor in ceea ce trebuie. "Romania detine un surplus de 2.000 de milioane de certificate de emisii de CO2, valoarea acestora putand aduce la bugetul de stat aproximativ doua miliarde de euro pana in 2015. Asadar, bani sunt, si sunt bani care pot veni imediat. Este important insa ce facem cu acesti bani", a adaugat Robert Turcescu.