Dupa aproape o jumatate de secol, Uzina Aro din Campulung Muscel isi va inchide definitiv portile, zilele trecute iesind din unitate ultimele 5 autovehicule de teren fabricate in cea mai veche intreprindere autohtona de autoturisme. Cele 5 masini Aro sunt dotate cu motoare Renault 1,9 Diesel, dintre care un autovehicul este destinat transportului de explozibili. Acest ultim lot de autovehicule marca Aro a fost achizitionat de o firma franceza contra sumei de aproximativ un miliard de lei vechi. De mai multi ani, uzina musceleana se zbate sa supravietuiasca in conditiile unei concurente acerbe din partea marcilor de masini de teren japoneze, germane si coreene. Privatizata dupa 1989 in conditii destul de controversate, Uzina Aro nu a avut sansa de a intra in proprietatea unor investitori strategici, asa cum s-a intamplat in cazurile uzinelor de la Pitesti si Craiova. Drept urmare, la data de 27 aprilie a.c., o instanta din Timisoara va da sentinta asupra fabricii din Campulung Muscel, in timp ce angajatii de la Aro vor fi disponibilizati odata cu declararea falimentului intreprinderii infiintate in anul 1957 si vor primi atat indemnizatii de somaj, cat si salarii compensatorii.