Povestea a început în 1976, când Lagonda, o masina futurista proiectata de William Towns, a fost prezentata publicului larg. În acelasi an însa, Towns a desenat o versiune extrema a acestui model, care ulterior a devenit un supercar cu motor plasat central, cunoscut astazi sub numele de Aston Martin Bulldog.Desi proiectul initial al lui Towns a fost respins de echipa manageriala, o versiune unicat a acestei masini a fost lansata oficial în luna martie a anului 1980, ca dovada ca Aston Martin putea construi un supercar de clasa mondiala. La o înaltime de numai 109 centimetri, cu putin mai mare decât Ford GT40, Bulldog ascundea sub caroserie un motor V8 de 5.3 litri împrumutat de pe modelul Lagonda, dar "ajutat" de doua turbosuflante Garret AirResearch. Rezultatul final a fost o putere maxima de 700 CP si o viteza maxima estimata la circa 380 km/h. Din pacate, Bulldog nu a rulat decât o sesiune de test, când a atins o viteza maxima de 306 km/h.Un motor puternic nu era singura caracteristica incitanta a masinii. Jantele din aliaj erau prevazute cu lame dispuse pe circumferinta - nu pentru estetica, ci pentru a directiona aer rece catre frâne, astfel încât acestea sa functioneze în parametri la viteze mari. Portierele autoturismului se deschideau în plan vertical si aproape ca dublau înaltimea masinii daca erau deschise la maximum. Bulldog dispunea de un interior futurist, care continea instrumente de bord digitale, luminate prin tehnologie LED, si comenzi pe senzori, ce nu necesitau decât o simpla atingere. 
Modificata în timp Denumirea ciudata a fost gaselnita directorului Alan Curtis, care i-a dat numele unui avion pe care îl pilotase în trecut. Pâna în acel moment, masina era denumita "K-9", dupa numele câinelui-robot al personajului de film "Dr. Who". Desi Aston Martin sustine ca masina a fost produsa pentru a demonstra capabilitatile tehnologice ale companiei, sunt zvonuri care sustin ca Bulldog a fost o comanda speciala data în 1979 de un seic bogat din Orientul Mijlociu, nemultumit ca Lagonda era prea simpla. Mai târziu, dupa ce a anulat comanda, Aston a fost nevoita sa "adopte" proiectul ca fiind unul propriu. În 1981, masina a fost vânduta tot în Orientul Mijlociu.Trecând prin mâinile mai multor proprietari, Bulldog a suferite modificari. Exteriorul a fost revopsit. S-a renuntat la culoarea originala de gri în favoarea unui verde metalizat în doua tonuri. Schimbarile la estetica masinii constau în înlocuirea tapiteriei originale din piele maronie, placarea cu aur a schimbatorului de viteze si montarea unor boxe pe plafon. Pentru a fi usor de condus pe drumurile publice, unul dintre proprietari i-a montat oglinzi retrovizoare si o camera video pentru mersul înapoi.