Conducerea societatii Apa Canal contesta in continuare debitul in cuantum de aproape 700.000 de lei imputat de firma SC Prudence SRL, care a asigurat paza si protectia bunurilor societatii timp de un an, desi Tribunalul Galati a decis ca furnizorul de apa rece este bun de plata.

Marin Costel, directorul interimar al societatii Apa Canal, ne-a declarat ca totul a pornit de la o eroare in acte, in sensul ca in loc de un pret de 3 lei/ora s-a trecut 30 lei/ora, care a condus la situatia amintita anterior. "Peste tot in acte este trecut 3 lei/ora si nu 30 lei/ora, asa cum gresit s-a lasat sa se inteleaga. Noi am depus toate aceste documente in justitie, dar solutia ne-a fost contrara", precizeaza Marin Costel.

Din discutiile cu avocatul firmei de paza am inteles ca aceasta este dispusa si la o esalonare a platii datoriei, insa conducerea societatii Apa Canal nici nu vrea sa auda de asa ceva. "Cit sint eu aici nu le platim nimic, chiar daca imi pierd apartamentul. Nu este posibil sa ajungem la asa ceva din cauza unei greseli in acte", a conchis directorul interimar al societatii Apa Canal. Conducerea furnizorului de apa rece mai are la dispozitie doua cai de atac in justitie pentru a incerca sa convinga instantele de punctul sau de vedere.