Oltenia Motors, dealerul BMW din Banie, gazduieste în zilele de 13 si 14 mai turneul de promovare a tehnologiilor inovatoare de crestere a performantelor si de reducere a consumului de carburant si a emisiilor de CO2 la automobilele bavareze.   Scopul pachetului de tehnologii noi pe automobile BMW din seriile 1, 3 si 5, denumit EfficientDynamics, este mai multa putere, dar mai putin CO2 si este atins cu ajutorul unor masuri inteligente precum frânarea regenerativa sau functia Auto Start Stop. Prin frânarea regenerativa, fiecare watt al energiei de frânare este transformat în putere utila, care încarca acumulatorul masinii. Un martor pe display-ul de la bord indica momentul ideal pentru schimbarea treptelor de viteza. Functia Auto Start Stop, o inovatie BMW, este destinata reducerii consumului de combustibil. De fiecare data când astepti la semafor, spre exemplu, motorul se opreste automat în momentul în care scoti din treapta de viteza. Porneste iarasi la simpla apasare a pedalei de ambreiaj. Servodirectia electrica foloseste puterea unui motor electric doar la manevrarea volanului.
Drive-test si traineri de la divizia "M" Automobile Bavaria, reteaua de dealeri BMW, nu s-a multumit sa prezinte în vorbe noile tehnologii EfficientDynamics, ci a organizat si sesiuni de test prin care sa demonstreze calitatea si eficienta acestor masuri. În Craiova, al zecelea oras din România care a gazduit turneul BMW What‘s Next-Tour, exercitiile demonstrative au avut loc ieri în parcarea supermarketului Pic, într-un poligon amenajat. Invitatii dealerului craiovean Oltenia Motors au putut testa zece modele diferite, sub îndrumarea a doi traineri BMW, Josef Bucherl de la BMW "M" (divizia sport a grupului) din München si Franz Holringer, pe un traseu cu jaloane, atât pe asfalt uscat, cât si umed. Cu scrâsnete de cauciucuri si pe "muzica" esapamentelor, cele zece BMW-uri, începând cu modelul 135i de 306 CP pâna la seria 5, atât diesel, cât si pe benzina, cu transmisii manuale sau automate, si-au demonstrat calitatile si manevrabilitatea.
Participantii la eveniment au avut astfel ocazia de a experimenta noul sistem de directie care echipeaza automobilele bavareze. El a fost conceput ca la viteze sub 100 km/h, la întoarcerea usoara a volanului, sa vireze rotile mai mult decât la viteze mari, pentru a-l ajuta pe sofer în traficul urban sau la efectuarea parcarii.
 Oltenia Motors
Oltenia Motors, reprezentantul BMW în Craiova, a fost înfiintata în 2005. În 2006 si-a îmbunatatit vânzarile cu 55%, iar în 2007, cu 135%. Intermediaza si vânzari prin sistemul buy-back.Vânzari în crestere
Automobile Bavaria, care reprezinta grupul BMW pe piata româneasca, a înregistrat în 2007cresteri în vânzari de 60% la BMW si 100% la MINI, livrând aproximativ 2.900 de automobile noi. Anul trecut, Automobile Bavaria a primit distinctia "Superbrand" datorita performantelor înregistrate.