In cursul zilei de astazi TiriacAuto, noul brand al Grupului Tiriac a carui cifra de afaceri a atins impresionanta suma de 2 miliarde de euro pe an -cifra de afaceri care include activitatea tuturor celor 4 divizii ale Grupului Tiriac din Romania - inaugureaza pentru public showroomul situat pe soseaua Mangaliei nr.211, in apropierea hipermarketurilor Real, Praktiker si Metro II. Acest showroom este singurul nou construit din cele 14 care compun reteaua noului brand TiriacAuto din Romania.
Investitia in construirea si dotarea showroomului de la Constanta (suprafata totala de 11.200 mp) cu toate echipamentele pentru service de cea mai recenta tehnologie s-a cifrat la peste 5 milioane de euro si ea doreste sa aduca pe piata distribuitorilor de autovehicule (dealerilor) un nou standard de calitate in relatia cu clientii, a aratat intr-o conferinta de presa, Leonard Mazilu, directorul general al companiei TiriacAuto.

Cifra de afaceri anuala de aproape un miliard de euro din importuri si distributia de autovehicule

Cu toate ca Grupul Tiriac a atins din importurile si distributia de autovehicule o cifra de afaceri anuala de aproape un miliard de euro, abia de putin timp s-a decis sa se lanseze direct in comertul cu automobile prin brandul nou infiintat TiriacAuto. Aceasta initiativa vizeaza construirea unor showroomuri in intreaga tara care sa se alature celor 14 deja existente (13 rebranduite si unul nou construit la Constanta). Showroomul de la Constanta comercializeaza automobile apartinand marcilor Mercedes Benz, Ford si Hyundai, realizand deja neoficial un numar de 53 de vanzari, desi centrul a fost deschis abia astazi pentru a atinge cele mai inalte standarde de prezentare.